Start tennisseizoen

De tennisschoenen en rackets staan natuurlijk al een tijdje bij de deur te wachten totdat zij weer mee naar de tennisbaan mogen. En hoewel het tennisseizoen officieel vrijdag 1 april van start gaat, kan vanaf komende zondag 27 maart alvast overdag (beperkt) getennist worden.

Tennispark vanaf vrijdag 1 april volledig open

Van vrijdag 1 april is het tennispark volledig open en kun je weer tennissen op alle 10 de gravelbanen. Ook de kantine ’s is dan ochtends en ’s avonds weer bemenst door de altijd vrolijke vrijwilligers (zie openingstijden kantine) en kun je ’s avonds gebruik maken van de nieuwe energiezuinige ledverlichting.

Vanaf zondag 27 maart overdag (beperkt) spelen mogelijk

Vanaf zondag 27 maart tijdens de open dag en het goede-start-toernooi kun je overdag al (beperkt) tennissen. In de week vanaf maandag 28 maart zullen meer banen beschikbaar zijn en kun je alvast overdag een balletje slaan. ’s Avonds is het park nog gesloten. Indien banen door nachtvorst of baanonderhoud nog niet bespeelbaar zijn, zullen deze niet te reserveren zijn. Neem je eigen koffie mee want de kantine is pas open vanaf vrijdag 1 april.

Baan reserveren kan online via de KNLTB ClubApp én op het clubhuis bij het afhangbord. Meer over online reserveren (‘afhangen’).

Albert en vrijwilligers dank

De afgelopen dagen is er door onze Albert druk gewerkt om de banen op tijd gereed te krijgen. Komende zaterdagochtend zullen de topklussers van TVNV samen met Albert de netten ophangen zodat alles gereed is voor de open dagen, de goede-doel-clinic van Alban en het goede-start-toernooi op zaterdag 26 en zondag 27 maart. Alle vrijwilligers en in het bijzonder natuurlijk Albert: super bedankt!