Sportkantine

De sportkantine, ook wel Bar68 genoemd naar het oprichtingsjaar van de vereniging, wordt gerund door de vereniging zelf.  Je kunt bij onze altijd even vriendelijke vrijwilligers achter de bar terecht voor een heerlijk kopje koffie of een verfrissend drankje. Sta je als vrijwilliger zelf achter de bar, bekijk dan de veel gestelde vragen (FAQ bar68).

Openingstijden sportkantine

De sportkantine is geopend in de periode 1 april tot en met 31 oktober op:

• Maandag tot en met vrijdag  van 09:30 tot 13:00 uur en van 20:00 tot 23:30 uur
  • Zaterdag en zondag van 10:00 tot 13:30 uur.

Tijdens feestdagen als Pasen, Hemelvaart en Pinksteren streven we er naar om de sportkantine open te houden van 10:00 – 13:30 uur. Uiteraard afhankelijk van beschikbare vrijwilligers.

Bardiensten

Op grond van het barregelement verzorgt ieder lid minimaal 2 keer per jaar een bardienst van 3,5 uur. In de KNLTBClupApp onder ‘diensten’ kun je je opgeven voor een bardienst. Daarnaast word je – als je competitie speelt – nog met je competitieteam ingedeeld om bardienst te draaien tijdens de competitie. Mocht je het leuk vinden om extra bardiensten te draaien, dan is dat altijd meer dan welkom. Schrijf je in of meld je aan als reserve bij bar68@tvnieuwvennep.nl

Mocht je helemaal geen bardienst willen draaien, dan is afkopen nog een optie. Voor 25 euro per dienst. Ook dan graag even een mail naar bar68@tvnieuwvennep.nl. Dit kan niet voor de competitie diensten.

Zie ook veel gestelde vragen (FAQ) Sportkantine
Zie Barreglement

Cashless betalen

Vanaf 1 april 2019 zijn we als vereniging over op volledig cashless betalen. Het is niet meer mogelijk contant te betalen; alles gaat via pin.

Barcoördinatoren

Brigitte Dreyer (06-81408497)
Carla van Woerden (06-40593373)
Ed Wannée (06-12676627)