Het-Goede-Start-toernooi op 26 en 27 maart

Op zaterdag 26 en zondag 27 maart organiseert onze club Het-Goede-Start-toernooi, een open KNLTB toernooi voor de (beginnende) toernooi tennissers in de speelsterktes 8 en 9. Ideaal om eens tegen spelers en speelsters van andere clubs te spelen in toernooivorm en zo alvast op te warmen voor het nieuwe tennisseizoen. De eindstanden worden wel aan de KNLTB doorgegeven en gepubliceerd maar tellen niet mee voor je rating.

Voor de hogere speelsterktes en/of de mensen die nog een weekje willen wachten: op zondag 3 april vindt het traditionele openingstoernooi plaats voor onze leden en eventuele aanhang. Maar daarover word je nog apart geïnformeerd.

Ook open dag

Op de toernooidagen van het-goede-starttoernooi (za 26 en zo 27 maart) en het openingstoernooi (zo 3 april) is er ook “open dag” bij de club dus hoe leuk zou het zijn om geïnteresseerde potentiële nieuwe leden gelijk te laten kennis maken met een gezellig druk toernooitje.

Intense Tennis trainer Alban Meuffels organiseert tijdens de open dag op zaterdag 26 maart een clinic om geld in te zamelen voor onderzoek naar het syndroom van Usher en behandeling daarvan. Lees meer.

Inschrijven kan via Het-Goede-Start toernooi | MijnKNLTB tot en met 22 maart.

Organisatie en contact

Heb je vragen, neem dan ff contact op met toernooileider Roel Surink (06-46386323).