G-tennis

G-tennis is tennis voor mensen met een verstandelijke beperking of kleine lichamelijke beperking. Bij G-tennis staat het plezier en enthousiasme voorop, het is goed voor de conditie en het verder ontwikkelen van motorische en sociale vaardigheden van de speler. Iedere donderdagmiddag worden er G-tennislessen door Intense Tennis verzorgd.

Trots

Super trots zijn wij dat in 2011 Arthur Maaswinkel samen met Robert van de Graaf van Sport Service Haarlemmermeer het initiatief hebben genomen om G-Tennis bij TV Nieuw-Vennep op te starten.  Al meer dan 10 jaar worden de G-tennislessen met veel plezier verzorgd en gevolgd.  Arthur heeft inmiddels het stokje door gegeven aan Jaap Plugge van Intense Tennis.

Iedere donderdagmiddag

Als je op donderdagmiddag tussen 17.00 en 18.00  op het park komt,  kun je onze G-tennissers met veel plezier en passie een balletje zien overslaan.  In de winterperiode wordt uitgeweken naar de tennishal van TC De Kikkers in Nieuw-Vennep. Plezier in het spel en lol met elkaar staan bij de G-tennislessen voorop.

• Zomerseizoen (1 april – 1 oktober): donderdag van 17.00 – 18.00 uur
  • Winter (1 oktober – 1 april): donderdag van 16.30-17.15 en 17.15-18.00 uur

G-tennis toernooi

Al een aantal keer is er een G-Tennis toernooi bij TV Nieuw-Vennep georganiseerd. Voor deze toernooien zijn buddy’s nodig. Mensen die dus samen met een G-speler willen spelen. Ook dit jaar zijn wij van plan een G-toernooi te organiseren. Wij hopen dat we tegen die tijd misschien wel een beroep op jou mogen doen. De organisatie van dit G-tennis wordt verzorgd door Brigitte van Kan en Carin Verhagen.

Meer informatie

Mocht je meer informatie willen hebben over het G-tennis dan kun je altijd contact opnemen met Ineke van der Helm, Andrea Peters of trainer Jaap Plugge (gtennis@tvnieuwvennep.nl). Of nog leuker, kom gewoon eens langs op donderdagmiddag tussen 17.00 en 18.00 op het park!

G-tennisles/lidmaatschap
G-tennis KNLTB