G-tennis

G-tennis is tennis voor mensen met een verstandelijke beperking of kleine lichamelijke beperking. Bij G-tennis staat het plezier en enthousiasme voorop, het is goed voor de conditie en het verder ontwikkelen van motorische en sociale vaardigheden van de speler. Iedere donderdagmiddag worden er G-tennislessen verzorgd.

Trots

Super trots zijn wij dat in 2011 Arthur Maaswinkel samen met Robert van de Graaf van Sport Service Haarlemmermeer het initiatief hebben genomen om G-Tennis bij TV Nieuw-Vennep op te starten.  Al meer dan 10 jaar worden de G-tennislessen met veel plezier verzorgd en gevolgd. Arthur geeft vanaf 1 april 2022 het stokje door aan Jaap Plugge van Intense Tennis die dan de G-tennislessen zal verzorgen.

Iedere donderdagmiddag

Als je op donderdagmiddag tussen 17.00 en 18.00  op het park komt,  kun je onze G-tennissers met veel plezier en passie een balletje zien overslaan.  In de winterperiode wordt uitgeweken naar de tennishal van TC De Kikkers in Nieuw-Vennep. Plezier in het spel en lol met elkaar staan bij de G-tennislessen voorop.

• Zomerseizoen (1 april – 1 oktober): donderdag van 17.00 – 18.00 uur
  • Winter (1 oktober – 1 april): donderdag van 16.30-17.15 en 17.15-18.00 uur

G-tennis toernooi

Al een aantal keer is er een G-Tennis toernooi bij TV Nieuw-Vennep georganiseerd. Voor deze toernooien zijn buddy’s nodig. Mensen die dus samen met een G-speler willen spelen. Ook dit jaar zijn wij van plan een G-toernooi te organiseren. Wij hopen dat we tegen die tijd misschien wel een beroep op jou mogen doen. De organisatie van dit G-tennis wordt verzorgd door Brigitte van Kan en Carin Verhagen.

Meer informatie

Mocht je meer informatie willen hebben over het G-tennis dan kun je altijd contact opnemen met Ineke van der Helm, Andrea Peters of trainer Jaap Plugge (gtennis@tvnieuwvennep.nl). Of nog leuker, kom gewoon eens langs op donderdagmiddag tussen 17.00 en 18.00 op het park!

G-tennis KNLTB