Tennisbaan huren

Ook een tennisbaan huren bij tennisvereniging Nieuw-Vennep is mogelijk. Een prima alternatief voor als iemand slechts enkele keren per seizoen aan spelen toekomt of om een keer kennis te maken met onze tennisvereniging. In totaal worden 3 banen aangeboden voor verhuur: baan 8, 9 en 10. Deze drie banen zijn zowel door leden als niet-leden te reserveren.

Achtergrond baanverhuur

Als vereniging hebben wij gezien het ledenaantal en het aantal banen voldoende capaciteit om enkele tennisbanen incidenteel te verhuren. Doel is een alternatief te bieden voor mensen die slechts enkele keren per seizoen aan spelen toekomen of een keer kennis willen maken met onze vereniging waarvoor de baanverhuur een opstap kan zijn voor een lidmaatschap. Tot slot is uiteraard ook het doel om extra inkomsten voor de vereniging te genereren.

Meet and Play

Een tennisbaan huren bij tennisvereniging Nieuw-Vennep gaat heel eenvoudig met KNLTB Meet and Play. Op de desktop/laptop ga je naar meetandplay.nl of download de KNLTB Meet & Play App uit de Google Play story of Apple App Story op je mobiel.

Direct een tennisbaan huren