Tennisles

Bij tennisvereniging Nieuw-Vennep worden de tennislessen verzorgd door Intense Tennis. De train(st)ers van Intense Tennis: Jaco de Paauw, Alban Meuffels, Rene d’Hooghe en Jaap Plugge helpen je graag je een stukje verder zodat je (nog) meer plezier uit het tennis haalt. Inschrijven voor de tennislessen gaat via onderstaand inschrijfformulier. Daarnaast kun je ook persoonlijk contact opnemen met Jaap Plugge voor bijvoorbeeld een of meerder (privé-)training of een tennisclinic. Dat laatste is een leuke suggestie voor als je eens met  collega’s wat anders wil doen.

Inschrijven

Zodra de inschrijfformulieren ‘Inschrijven lessen zomerseizoen 2022’ bekend zijn, worden ze hier gepubliceerd en kun je je aanmelden.

Meer informatie

Wil je meer te weten komen over Intense Tennis of geïnteresseerd zijn in de trainingen die te volgen zijn en wat de mogelijkheden en kosten zijn, kijk op www.intensetennis.nl of neem contact op met Intense Tennis:

Jaap Plugge
jaap@intensetennis.nl