Open dagen tennisvereniging Nieuw-Vennep

Word nu lid van tennisvereniging Nieuw-Vennep (TVNV). Een gezellige en sportieve tennisvereniging voor jong en oud. Voor alle niveau’s: van gevorderde tot en met de beginnende tennisspeler. Met nu een aantrekkelijke kennismakingskorting* van 45 euro op het lidmaatschap. Aanmelden doe je met dit inschrijfformulier.

Open dagen

Zaterdag 26 maart, zondag 27 maart en zondag 3 april tussen 11:00 en 15:00 uur zijn de open dagen. Kom vooral langs, neem een kijkje op het park en stel je vragen.

Clinic voor het goede doel

Intense Tennis trainer Alban Meuffels organiseert tijdens de open dag op zaterdag 26 maart een clinic om geld in te zamelen voor onderzoek naar het syndroom van Usher en behandeling daarvan. Meer info Clinic.

NB: deze clinic-voor-het-goede-doel start om 12:00. Heb je gedoneerd dan zien we je graag een paar minuten voor 12:00 uur

Informatie over lidmaatschap en kortingen
Indruk TVNV seizoen 2021

1 gedachte over “Open dagen tennisvereniging Nieuw-Vennep”