Competitie spelen

Voor de senioren is er de voorjaars- en najaarscompetitie waarbij er op verschillende dagen diverse soorten competitie gespeeld wordt. Daarnaast zijn er  competitievormen zoals de 8/9-competitie (donderdagavond of zondagmiddag) voor beginnende tennissers en de zomeravondcompetitie waarbij op zeven woensdagavonden in mei en juni gespeeld wordt.

Meedoen

Wil je zelf meedoen of heb je zelfs al een team bij elkaar weten te regelen, mail dan naar de competitiecoördinatoren ook wel verenigingscompetitieleiders (VCL) genoemd: competitie@tvnieuwvennep.nl. Op de site volgt enige tijd voor de start van de competities een aparte melding wanneer je je kunt inschrijven.

Najaarscompetitie 2022

Deze competitie start vrijdag 16 september 2022. Je kunt je inschrijven met dit inschrijfformulier tot en met 5 juni, ten minste vijf spelers per team.  Dit formulier mail je naar competitie@tvnieuwvennep.nl.

Belangrijk: Speel je competitie, dan draai je met je team ook een bardienst tijdens de competitie (niet afkoopbaar).

Speeldata-knltb-najaarscompetitie-2022.pdf (centrecourt.nl)
Aanbod KNLTB Najaarscompetitie 2022 Noord-Holland (centrecourt.nl)

Speeldata voorjaarscompetitie 2022 (KNLTB)
Speeldata zomeravond competitie 2022 (KNLTB)
Competitie mogelijkheden (aanbod) voorjaar 2022 (KNLTB)

Ingrid van Gerwen (doordeweekse competities)
Paul van Lingen en Bart de Wit (zaterdagcompetities)
Yvonne van Everdingen (VCL zondagcompetities).
Mail: competitie@tvnieuwvennep.nl