Competitie spelen

Voor de senioren is er de voorjaars- en najaarscompetitie waarbij er op verschillende dagen diverse soorten competitie gespeeld wordt. Daarnaast zijn er  competitievormen zoals de 8/9-competitie (donderdagavond of zondagmiddag) voor beginnende tennissers en de zomeravondcompetitie waarbij op zeven woensdagavonden in mei en juni gespeeld wordt.

Meedoen

Wil je zelf meedoen of heb je zelfs al een team bij elkaar weten te regelen, mail dan naar de competitiecoördinatoren ook wel verenigingscompetitieleiders (VCL) genoemd: competitie@tvnieuwvennep.nl. Op de site volgt enige tijd voor de start van de competities een aparte melding wanneer je je kunt inschrijven.

Voorjaarscompetitie 2022

Aanmelden kan tot uiterlijk 15 december. De captains kunnen hun team aanmelden door een mail te sturen naar competitie@tvnieuwvennep.nl. Dit geldt ook wanneer je geen team hebt en je wilt aansluiten bij een team of als invaller wil spelen. Dan gaan wij ons best voor je doen. In een team zijn ten minste 5 spelers aanwezig. De voorkeur is meer, want er is flink ingevallen. Voor aanmeldingen hebben we de volgende gegevens nodig: Namen, bondsnummers, speelsterktes, de dag en de competitiesoort. Voor de startende tennisser is er de 8/9 competitie. Hiervoor heb je een team nodig van ten minste 3 spelers. Je kunt je opgeven tot en met 15 december!

Belangrijk: Speel je competitie, dan draai je met je team ook een bardienst tijdens de competitie (niet afkoopbaar).

Speeldata voorjaarscompetitie 2022 (KNLTB)
Speeldata zomeravond competitie 2022 (KNLTB)
Competitie mogelijkheden (aanbod) voorjaar 2022 (KNLTB)

Ingrid van Gerwen (doordeweekse competities)
Paul van Lingen (zaterdagcompetities)
Yvonne van Everdingen (VCL zondagcompetities).
Mail: competitie@tvnieuwvennep.nl