Competitie spelen

Voor de senioren is er de voorjaars- en najaarscompetitie waarbij op verschillende (vaste) dagen/avonden gespeeld wordt. Daarnaast is er de 8/9-competitie voor beginnende tennissers (donderdagavond of zondagmiddag) en de zomeravondcompetitie waarbij op woensdagavonden in mei en juni gespeeld wordt.

Meedoen

Wil je meedoen of heb je zelfs een team bij elkaar weten te regelen, mail dan naar de competitiecoördinatoren ook wel verenigingscompetitieleiders (VCL’s) genoemd: competitie@tvnieuwvennep.nl. Zodra inschrijven mogelijk is, volgt daarover een bericht op de site.

Najaarscompetitie 2024

De voorjaarscompetitie ’24 start in de eerste week van april en duurt tot begin/medio juni. Inschrijven kan met onderstaand inschrijfformulier, tot en met 20 december. Ten minste vijf spelers per team. Wanneer je een team zoekt, kun je je ook individueel opgeven. Dan kijken wij of er mogelijkheden zijn om je aan te sluiten bij een team.

NB: ieder competitieteam zorgt voor 1 bardienst tijdens de voorjaarscompetitie (op een andere dag dan de eigen speeldag) zie barreglement.

Bekijk aanbod/mogelijkheden voorjaarscompetitie 2024 (regionaal)
Bekijk aanbod/mogelijkheden voorjaarscompetitie 2024 (landelijk)
Speeldata voorjaarscompetitie 2024
Competitiereglement Tennisvereniging Nieuw-Vennep

Zomeravondcompetitie 2024

De zomeravondcompetitie 2024 wordt gespeeld van 8 mei tot en met 19 juni op woensdagavond.

Zomeravondcompetitie 2024
Speeldata zomeravondcompetitie 2024
Competitiereglement Tennisvereniging Nieuw-Vennep

Ingrid van Gerwen (doordeweekse competities)