Competitie spelen

Voor de senioren is er de voorjaars- en najaarscompetitie waarbij er op verschillende dagen competitie gespeeld wordt. Daarnaast is er de 8/9-competitie (donderdagavond of zondagmiddag) voor beginnende tennissers en de zomeravondcompetitie waarbij op woensdagavonden in mei en juni gespeeld wordt.

Meedoen

Wil je zelf meedoen of heb je zelfs al een team bij elkaar weten te regelen, mail dan naar de competitiecoördinatoren ook wel verenigingscompetitieleiders (VCL’s) genoemd: competitie@tvnieuwvennep.nl. Zodra inschrijven mogelijk is, volgt daarover een bericht op de site.

Inschrijven voorjaarscompetitie 2023

Je kunt je te tot en met 18 december 2022 inschrijven voor de KNLTB voorjaarscompetitie en/of de zomeravondcompetitie 2023. De voorjaarscompetitie start vrijdag 31 maart 2023. De zomeravondcompetitie start woensdagavond 10 mei 2023. Je kunt je inschrijven met dit inschrijfformulier tot en met 18 december, met ten minste vijf spelers per team.  Dit formulier mail je naar competitie@tvnieuwvennep.nl.

• Op de vrijdagavond wordt er net zoals het voorafgaande jaar, om de week gespeeld.
  • Je kunt je ook individueel opgeven, dan kijkt de verenigingscompetitieleider (VCL) of er mogelijkheden zijn om je bij een team te plaatsen.
  • Belangrijk: Speel je competitie, dan draai je met je team ook een bardienst tijdens de competitie (niet afkoopbaar).

Er zijn verschillende mogelijkheden binnen de voorjaarscompetitie. Zo kun je spelen op de vrijdagavond, zaterdag overdag of zondag overdag. In een heren, dames of juist in een gemengdteam. Er zijn ook variaties in de te spelen partijen: herendubbel (HD), damesdubbel (DD), gemengddubbel (GD) al dan niet singles; zie HE (herenenkel) en DE (damesenkel). Tot slot is er ook nog keuze in leeftijdscategorieën; bijvoorbeeld 17+ of 35+. Bekijk alle verschillende variaties en mogelijkheden op ‘voorjaarscompetitie mogelijkheden 2023.pdf (centrecourt.nl)’.

Speel data voorjaarscompetitie 2023.pdf (centrecourt.nl)
Voorjaarscompetitie mogelijkheden 2023.pdf (centrecourt.nl)

Alles over de zomeravondcompetitie (KNLTB)
Speeldata zomeravondcompetitie 2023.pdf (centrecourt.nl)