Sponsoren

Tennisvereniging Nieuw-Vennep is trots op haar sponsors. Zij maken een belangrijk onderdeel uit van onze vereniging en mede dankzij de bijdrage van sponsoren zijn de vele activiteiten mogelijk.

Waarom sponsoren?

Wilt u meer naamsbekendheid in de regio? Uw doelgroep bevindt zich ongetwijfeld onder onze leden en het publiek er omheen! Graag gaan wij gezamenlijk met u op zoek naar de beste sponsormogelijkheden voor uw bedrijf binnen Tennisvereniging Nieuw-Vennep.

Sponsormogelijkheden

Er zijn verschillende mogelijkheden op onze vereniging te sponsoren, onderstaand een verkort overzicht. Daarnaast zijn er ook (maatwerk)pakketten mogelijk. Voor meer informatie, bekijk onze sponsorbrochure.

• baanbordsponsor
  • doeksponsor
  • toernooisponsor
  • slide op het beeldscherm in sportkantine
  • scorebord sponsor

Bedrijfstennislidmaatschap

Het is bij TVNV ook mogelijk om een bedrijfslidmaatschap aan te gaan. Op deze manier kunnen (medewerkers van) sponsoren die regelmatig met (zaken)relaties een balletje willen slaan gebruik maken van onze tennisbanen. Een gezonde werknemer is immers een waardevolle kracht voor uw bedrijf! Met een bedrijfslidmaatschap is het aantrekkelijk om tennis als secundaire arbeidsvoorwaarde aan te bieden.
U kunt een persoonsgebonden lidmaatschap voor uw medewerkers aanschaffen of een (of meerdere) lidmaatschap(pen) op naam van het bedrijf verkrijgen. waarmee willekeurige medewerkers en relaties de gelegenheid krijgen om te tennissen.

Sponsoring van kleding

Het is voor bedrijven en leden mogelijk om een competitietennisteam te sponsoren met een mooi tenue. Dit kan bijvoorbeeld één van de selectieteams zijn, zowel jeugd als senioren, het eigen team of het team van uw kind.

Tennissen met uw bedrijf

U kunt vanuit uw bedrijf met collega’s of relaties een tennistoernooi organiseren bij Tennisvereniging Nieuw-Vennep. Indien gewenst, ontvangen wij u met ontbijt en/of verzorgen wij een uitgebreide lunch. Ook kan dat gecombineerd worden met een tennisclinic!

Contact

De sponsorcommissie staat open voor uw wensen en ideeën en maken graag een afspraak per mail via sponsoring@tvnieuwvennep.nl.