Tennisbaan huren

Het is mogelijk een tennisbaan te huren bij tennisvereniging Nieuw-Vennep. Een mooie mogelijkheid voor als je slechts enkele keren per seizoen aan spelen toekomt of om een keer kennis te maken met tennisvereniging Nieuw-Vennep. Een baan huren kost 20 euro voor een heel uur ongeacht dag of tijdstip.

NB: vanaf 1 april 2021 is het park weer geopend en ben je van harte welkom!

Baan huren | baanverhuur

• Stuur een WhatsAppje naar Frank Alta (06-23727401) met gewenste dag en tijdstip. Geef ook een alternatieve tijd op voor mocht jouw voorkeur niet mogelijk zijn.

• Indien een baan beschikbaar is, ontvang je via WhatsApp een betaalverzoek (Tikkie) van 20 euro.

• Na betaling ontvang je bevestiging van de gereserveerde tennisbaan.

Huisregels

Enige echt belangrijke is dat jij en je tennismaatjes met tennisschoenen de baan op komen. Hardloopschoenen en andere schoenen met profiel zijn slecht voor de banen. Heb je nog geen goede schoenen, neem dan eens een kijkje bij Sport 2000 | Rob van der Geest. Zorg daarnaast dat je na afloop de baan sleept en de scorebordjes weer omhoog klapt.

Meer informatie

Wil je meer weten over onze vereniging kijk dan eens op deze pagina ‘Over TV Nieuw-Vennep’. En bevalt het tennissen bij TVNV dan kun je lid worden. Er zijn verschillende mogelijkheden en het eerste jaar krijg je een leuke korting. Zie lid worden.