Lid worden

Word nu lid van tennisvereniging Nieuw-Vennep (TVNV). Een gezellige en sportieve tennisvereniging voor jong en oud. Voor alle niveau’s: van gevorderde tot en met de beginnende tennisspeler. Met nu een aantrekkelijke kennismakingskorting* van 45 euro op het lidmaatschap. Aanmelden doe je met dit inschrijfformulier.

Zie ons informatieboekje 2020

Lidmaatschap en contributie 2021

Het tennisseizoen loopt van 1 april tot en met 31 oktober. Als het weer het toestaat, zijn de banen ook buiten deze periode (beperkt) beschikbaar.

Contributie lidmaatschap2021
va 1 april
va 1 mei
va 1 juni
va 1 juli
va 1 aug
Seniorlid volledig lidmaatschap

- Aanbieding 1e jaar: instaptarief

n.v.t.

Seniorlid daglid (9-18 uur)

- Aanbieding 1e jaar: instaptarief

Studentlid1401201008060
Juniorlid (bij training)

Juniorlid (bij geen training)

G-tennis lidmaatschap
- alleen training
- training en pas

Kosten vervanging pas25
Slapend lid35

*De kennismakingskorting geldt als je het voorgaande jaar geen lid bent geweest bij TV Nieuw-Vennep. Je betaalt het instaptarief.

Bardienst

Als seniorlid tussen de 18 en 70 jaar draai je 3x per seizoen een bardienst (zie barreglement). Via de KNLTBClubApp kun je je eenvoudig opgeven. Afkopen van deze bardienst is mogelijk a 25 euro per keer. Leden die deelnemen aan de voor- of najaars- of zomeravondcompetitie zijn verplicht 1 bardienst te vervullen tijdens de competitieperiode op de woensdagavond of vrijdagavond, zaterdag overdag of zondag overdag. Zie ook  veel gestelde vragen Bardiensten.

Geen inschrijfkosten

Er zijn geen inschrijfkosten van toepassing. Je kunt gewoon lid worden zonder extra of verborgen kosten.

Korting voor gezinnen

Bij 3 gezinsleden geldt een korting van 10 euro per persoon bij een volledig seizoen dan wel een korting van 5 euro per persoon indien per 1 juli wordt gestart. Bij 4 gezinsleden of meer geldt een korting van 15 euro per persoon bij een volledig seizoen dan wel een korting van 7,50 euro per persoon indien per 1 juli wordt gestart.

Aanmelden

Maak gebruik van het inschrijfformulier om je aan te melden en mail een recente pasfoto en eventuele verwijzing naar onze kortingen en abonnementsvormen naar ledenadministratie@tvnieuwvennep.nl.

Heb je vragen? Neem dan contact op met Paul Wijchers van de ledenadministratie.

Als je lid wordt van een bij de KNLTB aangesloten tennisvereniging, word je daarmee ook lid van de KNLTB. En dat heeft vele voordelen!

Wijzigingen

Wijzigingen zoals een ander telefoonnummer, mailadres of recente pasfoto voor je tennispasje graag mailen naar ledenadministratie@tvnieuwvennep.nl.

Via de KNLTB.Club en KNLTB.ClubApp kun je op termijn steeds meer zaken zelf regelen. Inmiddels kun je eenvoudig zelf je foto wijzigen via de KNLTB ClubApp.

Opzeggen

Opzeggen van je lidmaatschap doe je voor 1 november (zie reglement) met een mailtje met je naam en KNLTB-nr naar ledenadministratie@tvnieuwvennep.nl. Bewaar de bevestiging die je ontvangt. Weet dat we je na je ‘tussenjaar’ of langer graag weer welkom heten.

Bij opzeggen na 1 november worden administratiekosten van € 45 euro per persoon in rekening gebracht.