Lid worden

Word nu lid van tennisvereniging Nieuw-Vennep (TVNV). Een gezellige en sportieve tennisvereniging voor jong en oud. Voor alle niveaus: van gevorderde tot en met de beginnende tennisspeler. Aanmelden doe je met dit inschrijfformulier.

Met nu een tijdelijk instapkorting van niet 10% maar zelfs 20% indien je aanmeldt voor of op maandag 1 april (=open dag/2e Paasdag). Als seniorlid betaal je dan slechts 160 euro.

Lidmaatschap en contributie 2024

Met een lidmaatschap kun je het hele tennisseizoen, welke loopt van 1 april en loopt tot en met 31 oktober, tennissen. Als het weer het toestaat, zijn de banen ook buiten deze periode (beperkt) beschikbaar. Lid worden tijdens het seizoen kan ook. Dan betaal je gewoon minder (zie onderstaande tabel). Ben je lid geworden dan kun je direct een baan reserveren met de KNLTBClubApp en de baan op!

Lidmaatschapaprilmei juni juliaug
Volledig lid (18+)
09:00 - 23:00 uur
20015513010580
Dag lid (18+)
09:00-18:00 uur
Student (18+)
09:00 - 23:00 uur
Zomerchallenge
Onbeperkt tennissen in juni, juli en augustus

18 jaar of ouder
- 1e keer
- 2e keer of vaker

Tot en met 17 jaar
- 1e keer
- 2e keer of vaker

Junior lid (18-)*130110907060
*Junior: je bent gedurende het hele jaar 2024 jonger dan 18 jaar.

G-tennis zomer (incl. les) 150
G-tennis winter (incl. les)150
Slapend lid35
Kosten vervangende pas30
Geen inschrijfkosten

Er zijn geen inschrijfkosten van toepassing. Je kunt gewoon lid worden zonder extra of verborgen kosten.

Korting voor gezinnen

Bij 3 gezinsleden, wonende op hetzelfde adres, geldt een korting van 15 euro per persoon. Bij 4 gezinsleden of meer geldt een korting van 20 euro per persoon.

Tennisles

Wil je ook tennisles, kijk dan voor de mogelijkheden bij Intense Tennis; de tennisschool bij TVNV. De trainers van Intense Tennis helpen je graag  om (nog) meer plezier uit het tennis te halen. Inschrijven voor de tennislessen kan ook halverwege het seizoen of als je bijvoorbeeld een keer een privétraining wilt boeken. Bekijk de mogelijkheden.

Bardienst

Als seniorlid tussen de 18 en 70 jaar draai je 3x per seizoen een bardienst (zie barreglement). Via de KNLTBClubApp kun je je eenvoudig opgeven. Afkopen van deze bardienst is mogelijk a 25 euro per keer. Leden die deelnemen aan de voor- of najaars- of zomeravondcompetitie zijn verplicht 1 bardienst te vervullen tijdens de competitieperiode op de woensdagavond of vrijdagavond, zaterdag overdag of zondag overdag. Zie ook  veel gestelde vragen Bardiensten.

Aanmelden

Maak gebruik van het inschrijfformulier om je aan te melden en mail een recente pasfoto en eventuele verwijzing naar onze kortingen en abonnementsvormen naar ledenadministratie@tvnieuwvennep.nl.

Heb je vragen? Neem dan contact op met Paul Wijchers van de ledenadministratie.

Als je lid wordt van een bij de KNLTB aangesloten tennisvereniging, word je daarmee ook lid van de KNLTB. En dat heeft vele voordelen!

Wijzigingen

Wijzigingen zoals een ander telefoonnummer, mailadres of recente pasfoto voor je tennispasje graag mailen naar ledenadministratie@tvnieuwvennep.nl.

Via de KNLTB.Club en KNLTB.ClubApp kun je op termijn steeds meer zaken zelf regelen. Inmiddels kun je eenvoudig zelf je foto wijzigen via de KNLTB ClubApp.

Opzeggen

Opzeggen van je lidmaatschap doe je voor 1 november (zie reglement) met een mailtje met je naam en KNLTB-nr naar ledenadministratie@tvnieuwvennep.nl. Bewaar de bevestiging die je ontvangt. Weet dat we je na je ‘tussenjaar’ of langer graag weer welkom heten.

Bij opzeggen na 1 november worden administratiekosten van € 45 euro per persoon in rekening gebracht.