Loten verkoop Grote Clubactie van start

Zaterdag 18 september is de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie gestart. Ook tennisvereniging Nieuw-Vennep doet mee en we willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Met het kopen van een lot maak je kans op mooie prijzen (hoofdprijs is 100.000 euro) én steun je onze vereniging. Een lot kost €3,- per stuk, waarvan 80% (dus €2,40 per … Meer lezen

Plasticflessen verzamelen

Inmiddels loopt de inzameling van plasticflessen (petflessen) goed. Zo goed dat er een extra kliko is geregeld waar je je statiegeld plasticflesje kunt doneren aan de vereniging. Dank iedereen die de afgelopen periode zijn of haar petflesje heeft gedoneerd, super! Meer over afvalscheiding bij TVNV

Tennissen in de winter

Veel leden spelen de winter graag door en zo zijn er een aantal leuke wintercompetities in de omgeving om aan deel te nemen. We sommen in dit bericht een aantal suggesties voor je op. Vaak is er zowel een single- en/of een dubbelcompetitie. Wintercompetitie TC de Kikkers Nieuw-Vennep | aanmelden kan tot 15 september Wintercompetitie … Meer lezen

Veel plezier tijdens G-tennistoernooi

Zaterdagmiddag 4 september vond weer een vreugdevol G-tennistoernooi op onze vereniging plaats. Hieronder een korte indruk van dit evenement. Bekijk meer (alle) foto’s G-Toernooi TVNV sept 2021 Bekijk meer (alle) foto’s G-Toernooi TVNV sept 2021 Dank Dank aan allen die dit G-toernooi hebben mogelijk gemaakt: de KNLTB, de vrijwilligers die als buddy hebben deelgenomen, Rutte … Meer lezen

Afsluiting HOT 2021 in prachtig weer

Afgelopen zondag 15 augustus is het Haarlemmermeer Open Toernooi (HOT) onder een warm zomers zonnetje succesvol afgesloten. Dank aan alle deelnemers. We hebben genoten van de prachtige potten van de GD8 tot en met de HE2. Gefeliciteerd ook alle finalisten en natuurlijke grote dank aan al die vrijwilligers en sponsoren die het HOT en HOT50+ … Meer lezen

Kirsty Sluymer overleden

Deze week bereikte ons het droevige bericht dat Kirsty Sluymer – van de Beld op woensdag 4 augustus veel te jong is overleden. Wij wensen Wilco, Jenna, Boyd en Jill heel veel sterkte toe met dit enorme verlies. Vlag halfstok Donderdag 12 augustus vindt in besloten kring het afscheid plaats. Op deze dag zal ter … Meer lezen

Bekijk de foto’s van het HOT

Het open toernooi van de Haarlemmermeer, het HOT, is afgelopen zaterdag 7 augustus gestart en inmiddels zijn al veel mooie partijen gespeeld. Kom vooral eens kijken en wellicht een hapje mee eten bij Rob’s catering. Dank aan Ruud Klint en de andere fotografen die foto’s met ons delen. De foto’s van het HOT vind je … Meer lezen

Haarlemmermeer Open Toernooi (HOT)

Van zaterdag 7 tot en met zondag 15 augustus vindt op ons park hét open toernooi plaats. In deze periode is er geen of zeer beperkt vrijspelen mogelijk. Doe je mee dan wensen we je alvast heel veel succes. Doe je niet mee: kom dan vooral gezellig langs! Er zijn veel mooie partijen te zien, … Meer lezen

Loting plek houten bankjes

Je hebt de nieuwe houten bankjes op het park wellicht al gezien. Afgelopen dinsdagavond is als sluitstuk van dit initiatief, bij loting bepaald welk bankje van welke sponsor bij welke baan dit jaar mag staan. Dank Dank aan voorzitter Rogier Liefbroer (rechts op bovenstaande foto) die deze verantwoordelijke taak met verve heeft uitgevoerd. En nogmaals … Meer lezen