Oud papier ophalen in 2021 | De 1e keer

Vrijwilligers van Tennisvereniging Nieuw-Vennep halen samen met vrijwilligers van MHC De Kikkers, SV DIOS en FC VVC het oud papier in Nieuw-Vennep op. Vanaf 1 januari 2021 is de ophaal frequentie naar 1x per maand gegaan. Zouden de Nieuw-Vennepers hun oud papier wel zo lang willen bewaren? Dat was de grote vraag van Kees Bus, … Meer lezen

Nieuwjaar en de Grote Schoonmaak

Mocht je na de jaarwisseling de kerstboom opruimen en aan de ‘Grote Schoonmaak’ beginnen, weet dan dat je oude kleding en textiel in de container achter het clubhuis kwijt kan. Hiermee help je de vereniging en het Fonds Gehandicaptensport. Veel succes! Wat mag er in de textielcontainer Over Sympany Sympany is een sociaal ondernemer die wil … Meer lezen

Opbrengst SponsorKliks

Inmiddels staat de teller op meer dan 1100 euro! Dat is een aanzienlijk bedrag. Mocht je online aankopen doen gebruik dan deze link en bestel eenvoudig bij de online webshop van jouw keuze. Het kost je niets en levert de club extra inkomsten op. Doe je online aankopen via SponsorKliks Ga de volgende keer als … Meer lezen

Ook in 2021 oud papier ophalen

Gelukkig wordt ook in 2021 het oud papier opgehaald in Nieuw-Vennep zij het in een lagere frequentie. In plaats van 1 maal per 2 weken, wordt het oud papier 1 maal per maand in de wijk opgehaald (zie Ophaalkalender 2021). Voor TVNV betekent dit dat wij eenmaal per maand met 2 vrijwilligers achterop een oud … Meer lezen

Jeugd Voorjaarscompetitie 2021

Zoals elk jaar vindt de Jeugd Voorjaarscompetitie plaats. Helaas afgelopen jaar niet in verband met Corona. Ook voor de jeugd Voorjaarscompetitie van 2021 kun je opgeven. Doe dit voor of uiterlijk op 10 januari 2021. Opgeven voor of op 10 januari 2021 Opgeven voor deelname hieraan, kan met tot uiterlijk 10 januari 2021 bij de … Meer lezen

Doe mee met de voorjaarscompetitie 2021!

Kijk jij ook al uit naar de voorjaarscompetitie 2021? Hoewel op dit moment nog geen wedstrijden gespeeld mogen worden, hebben we goede hoop dat in het voorjaar van 2021 (zie speeldata) we weer ‘normaal’ competitie kunnen spelen. Doe mee en laat je teamcaptain jouw team aanmelden voor 22 december. Aanmelden competitie Gebruik voor het opgeven … Meer lezen

TVNV op zoek naar Penningmeester

Tennisvereniging Nieuw-Vennep is op zoek naar een Penningmeester per 1 januari 2021. Stephan heeft dit jarenlang met veel gedrevenheid gedaan en gaat nu het stokje doorgeven. Uiteraard vindt er een goede overdracht plaats en is hij altijd benaderbaar voor vragen. Interesse? Mail je reactie naar: bestuur@tvnieuwvennep.nl Wij vragen: Gevoel voor cijfers De bereidheid om ongeveer … Meer lezen

Ophaal oud papier gaat door in 2021