Extra sproeironde vanwege warme weer

De komende dagen is het bijna zomerweer en de hoge temperaturen zorgen er voor dat een extra sproeironde voor onze gravelbanen nodig is. De sproeitijden zijn 12:00, 15:00 en daaraan wordt nu een extra-warm-weer-sproeironde aan toegevoegd: 17:50. Speel je op baan 1 of 2 dan heb je geen waarschuwing van gillende leden die een droogplekje … Meer lezen

Alle houten bankjes gesponsord!

Inmiddels zijn alle houtenbankjes gesponsord door enthousiaste leden en competitieteams van onze vereniging. Allen nogmaals hartelijk dank! Prachtig om te zien dat dit spontane idee van het houtteam (Albert, Lex, Erwin en Franklin) op zoveel bijval heeft kunnen rekenen. In totaal zijn er 16 houtenbankjes gemaakt en gesponsord a 150 euro (2400 euro) waarmee alle … Meer lezen

Update: houten bankjes

De mannen van het ‘houtteam’ (Albert, Lex, Erwin en Franklin) gaan als een dolle. Inmiddels zijn alle 15 bankjes gemonteerd en is de eerste bank al in de beits gezet. De komende dagen wordt er nog druk gebeitst en daarna kunnen de bankjes het park in. Leuk te zien is dat inmiddels meerdere leden en … Meer lezen

Nieuwe houtenbankjes langs de baan