TV Nieuw-Vennep

Tennisvereniging Nieuw-Vennep (TVNV) bestaat sinds 1968 en is een actieve en gezellige vereniging. Sinds 2005 is het tennispark gevestigd aan de Fandango 15 in Nieuw-Vennep, aan de Noordkant van Getsewoud. Je kunt er heerlijk tennissen op een van de 10 gravelbanen en na afloop genieten van een drankje in het ruime en sfeervolle clubhuis. De vereniging is goed bereikbaar (ook vanuit Hoofddorp) en er is voldoende parkeergelegenheid.

Lid worden

Bij de start van ieder tennisseizoen kun je terecht op een van onze open dagen om een kijkje te nemen. Lid worden doe je met dit Inschrijfformulier.  Je kunt altijd lid worden, ook halverwege het seizoen. Bekijk onze tarieven.

Inschrijfformulier

Activiteiten

We organiseren allerlei activiteiten en toernooien. Zoals het Haarlemmermeer Open Toernooi (zie foto’s), clubkampioenschappen en een openingstoernooi. De verschillende activiteiten vind je aan het begin van ieder tennisseizoen in de activiteitenkalender.

Indruk seizoen 2021
Indruk seizoen 2022

Nieuwe mensen ontmoeten

Als nieuw lid kun je deelnemen aan de clubladder zodat je, ook als je nog geen speelmaatjes hebt, een balletje kunt slaan en nieuwe mensen kunt ontmoeten.

Tennisles

Overweeg ook het nemen van tennisles via Intens Tennis. Niet alleen leerzaam maar ook een goede manier om als nieuw lid speelmaatjes te ontmoeten.

Historie

Tennisvereniging is opgericht in 1968 en heeft in 2018 het 50 jarig bestaan. Lees het verhaal van wijlen Rob Liefbroer over het ontstaan van deze tennisvereniging.

Contact

Het tennispark is gelegen in Getsewoud-Noord, Fandango 15, 2152 SJ Nieuw-Vennep en bereikbaar op 0252-673546.  Heb je vragen? Neem dan contact op met een van onze bestuursleden of mail info@tvnieuwvennep.nl.