Nieuw groen op het park

De komende dagen wordt op het park door Global Garden een extra groenstrook (border) aangelegd langs de hekken van banen 3 – 6 en 7 – 10. Dit is mogelijk gemaakt door Mirjam Snoeks die ons vorig jaar is ontvallen en de vereniging een geldbedrag heeft nagelaten.

Mirjam Snoeks

Velen kunnen Mirjam nog goed voor de geest halen als de vrolijke dame die zittend op de grasmaaier ervoor zorgde dat het gras op ons park er altijd picobello bij lag. Mirjam heeft ook de klok bij baan 7 geregeld en de scorebordjes opgeknapt. Na afloop van het tennissen zie je regelmatig leden de bordjes (op verzoek van Mirjam) omhoog klappen.

Binnen het bestuur is gezocht naar een passende besteding van Mirjam’s legaat, duidelijk was dat dit een groen tintje moest krijgen. Met de aanleg van deze borders is een mooie en passende besteding gevonden met dank aan Carla van Woerden (bestuur TVNV).

1 gedachte over “Nieuw groen op het park”

1. Geweldig dat het legaat van Mirjam zo groen gebruikt is! Alleen de boompjes worden die niet te groot om naar tennis te kunnen kijken?

Beantwoorden