Opbrengst oud papier: 2.000 euro

Op de bankrekening van tennisvereniging Nieuw-Vennep (TVNV) is in de maand juli 2.000 euro bijgeschreven met dank aan de vrijwilligers die het afgelopen half jaar oud papier hebben opgehaald in Nieuw-Vennep. In totaal is het 1e half jaar 2022 ruim 344 ton oud papier door de 4 sportclubs: FC VVC, DIOS, MHC de Kikkers en TVNV, verenigd in GOPA (gezamenlijke oud papier aktie), opgehaald. De opbrengsten van het oud papier zijn een belangrijke inkomstenbron voor deze clubs. Dank aan alle vrijwilligers: lopers, chauffeurs, organisatoren en sponsor firma Nijssen Recycling !

Ook een keer oud papier lopen?

Een keer per maand leveren wij als tennisvereniging 2 vrijwilligers voor het ophalen oud papier. Wil jij ook een keer je cluppie helpen en hou je van een mooie tocht door Nieuw-Vennep, meld je dan nu aan. Mail Frank Alta op communicatie@tvnieuwvennep.nl .

Zie schema vrijwilligers/data

Bewaar ook je oud papier voor je cluppie

NOS uitzending over ophalen oud papier

Het is natuurlijk prettig om je oud papier meteen weg te brengen maar hoe vaak kom je onderstaande situatie niet tegen? Daarnaast, het oude papier is geld waard en voor de sportverenigingen van groot belang. Louis Hollander van GOPA rijdt graag bij jou langs (zie ophaalschema) tijdens de maandelijkse ophaalronde om jouw oud papier voor de deur op te halen.

Meer over ophalen oud papier, aanmelden lopen en ophaal schema