Ophalen oud papier

Een keer per maand staan vrijwilligers van TV Nieuw-Vennep zaterdagochtend op de oud papierwagen om zo geld voor de vereniging te verdienen. Een leuke manier om als vrijwilliger een steentje bij te dragen. Je kunt je individueel opgeven of (helemaal mooi) met een tennismaatje. En vergeet zelf niet je oud papier buiten te zetten. Daarmee steun je de 4 deelnemende sportverenigingen in Nieuw-Vennep.

Mail communicatie@tvnieuwvennep.nl of bel  Frank Alta (06-23727401).

Ophaal kalender 2021

Schema oud papier 2021

DatumNaamNaam
Zat. 9 januariEdwin BusLex Parree
Zat. 13 februariFrank AltaEvert van Kootwijk
Zat. 13 maartXander Groenewegen Lex Parree
Zat. 10 aprilRob BronLuc Ribberink
Zat. 8 meiDirk LofFrank Alta
Zat. 12 juniPaul-Willem vacature
Zat. 10 julivacaturevacature
Zat. 14 augustusvacaturevacature
Zat. 11 septembervacaturevacature
Zat. 9 oktobervacaturevacature
Zat. 13 novembervacaturevacature
Zat. 11 decembervacaturevacature

Goed om te weten

• Minimale leeftijd is 18 jaar
  • Verzamelen zaterdagochtend 09:15 kantine voetbalvereniging DIOS
  • Duur van 09:15 tot ca 14:00 uur (je gaat per tweetal op 1 wagen)
  • Kun je niet, regel dan een vervanger van 18 jaar of ouder. Dat mag ook je buurman zijn. Niet opkomen dagen kost onze vereniging geld.

Ik heb me opgegeven en nu?

Sta je op de lijst dan ontvang je in de week voorafgaand een reminder. De zaterdag zelf word je om 09:15 uur verwacht in de kantine van voetbal vereniging DIOS (Dotterbloemstraat 2). Neem handschoenen mee als je dat prettig vindt. Een hesje ontvang je van de chauffeur. Na afloop kun je een (gratis) consumptie krijgen.

Opbrengsten

Het oud papier ophalen is voor onze vereniging een belangrijke inkomstenbron. De opbrengsten van al het opgehaalde oud papier in Nieuw-Vennep wordt naar rato verdeeld over de deelnemende sportverenigingen: VVC, DIOS, MHC de Kikkers en TVNV. Het maakt dus niet uit wanneer je de stapelboeken en -kranten buiten zet. Tennisvereniging Nieuw-Vennep deelt mee in de opbrengst. De opbrengst oud papier voor onze vereniging is ca 4.000 tot 4.500 euro per jaar.

Meer over GOPA