Ophalen oud papier

Een keer per maand staan vrijwilligers van TV Nieuw-Vennep zaterdagochtend op de oud papierwagen om zo geld voor de vereniging te verdienen. Een leuke manier om als vrijwilliger een steentje bij te dragen. Je kunt je individueel opgeven of (helemaal mooi) met een tennismaatje. En vergeet zelf niet je oud papier buiten te zetten. Daarmee steun je de 4 deelnemende sportverenigingen in Nieuw-Vennep.

Mail communicatie@tvnieuwvennep.nl of bel  Frank Alta (06-23727401).

Ophaal kalender 2021

Schema oud papier 2021

DatumNaamNaam
Zat. 9 januariEdwin BusLex Parree
Zat. 13 februariFrank AltaEvert van Kootwijk
Zat. 13 maartXander Groenewegen Lex Parree
Zat. 10 aprilRob BronLuc Ribberink
Zat. 8 meiDirk LofFrank Alta
Zat. 12 juniPaul-Willem Luc Ribberink
Zat. 10 juliFrank AltaLex Parree
Zat. 14 augustusErwin NootenboomEdwin Bus
Zat. 11 septemberFrank AltaLuc Ribberink
Zat. 9 oktoberLex ParreeRogier Liefbroer
Zat. 13 novemberLuc RibberinkRob Bron
Zat. 11 decemberFrank Altavacature

Goed om te weten

• Minimale leeftijd is 18 jaar
  • Verzamelen zaterdagochtend 09:15 kantine voetbalvereniging DIOS
  • Duur van 09:15 tot ca 14:00 uur (je gaat per tweetal op 1 wagen)
  • Kun je niet, regel dan een vervanger van 18 jaar of ouder. Dat mag ook je buurman zijn. Niet opkomen dagen kost onze vereniging geld.

Ik heb me opgegeven en nu?

Sta je op de lijst dan ontvang je in de week voorafgaand een reminder. De zaterdag zelf word je om 09:15 uur verwacht in de kantine van voetbal vereniging DIOS (Dotterbloemstraat 2). Neem handschoenen mee als je dat prettig vindt. Een hesje ontvang je van de chauffeur. Na afloop kun je een (gratis) consumptie krijgen.

Opbrengsten

Het oud papier ophalen is voor onze vereniging een belangrijke inkomstenbron. De opbrengsten van al het opgehaalde oud papier in Nieuw-Vennep wordt naar rato verdeeld over de deelnemende sportverenigingen: VVC, DIOS, MHC de Kikkers en TVNV. Het maakt dus niet uit wanneer je de stapelboeken en -kranten buiten zet. Tennisvereniging Nieuw-Vennep deelt mee in de opbrengst. De opbrengst oud papier voor onze vereniging is ca 4.000 tot 4.500 euro per jaar.

Meer over GOPA

Stichting Gopa – de Gezamenlijke Oud Papier Acties – haalt het maandelijks op zaterdag het oud papier en karton op dat door de inwoners van Nieuw-Vennep aan de weg is gezet. Dat gebeurt afwisselend door de leden van voetbalverenigingen DIOS en VVC, hockeyclub De Kikkers en de tennisvereniging Nieuw-Vennep.