Vrij spelen tijdens ons HOT toernooi en toernooi T.C. De Kikkers

Nog een paar weekjes en dan start ons Haarlemmermeer Open Toernooi (Hot). De voorbereidingen zijn in volle gang.

Maar eerst is er nog het toernooi van T.C. De Kikkers.

Voor beide verenigingen geldt dat leden weleens vrij willen spelen tijdens de toernooiweken. Echter, de ruimte is beperkt. Daarom bieden we al jaren aan om tijdens de toernooien gebruik te maken van elkaars park.

Doordeweeks is er tot 16.00 uur wel ruimte om op je eigen park te spelen.

Veel speelplezier. En voor T.C. De Kikkers; maak er een mooi toernooi van!

ToernooiVanTot en metWanneer vrij spelen op ander park (geen ruimte op eigen park)Afspraak
TC. De KikkersZaterdag 23 juliZondag 31 juliOp park TVNV: Weekenden
(09.00-21.00 uur) en doordeweeks (16.00-23.00)
Kikkerleden kunnen vrij spelen op baan 1 en 2 bij TVNV. Bezet? Zolang andere banen niet bezet zijn, kunnen ze gebruikt worden.
Tennisvereniging Nieuw-VennepZaterdag 6 augustusZondag 14 augustusOp park de Kikkers: Weekenden en doordeweeks na 16.00 uurTVNV leden melden zich bij de bar van de Kikkers en krijgen daar een baan toegewezen.