Ophaal oud papier gaat door in 2021

Ook volgend jaar wordt in Nieuw-Vennep het oud papier opgehaald. Hoewel de frequentie terug gaat naar 1x per maand, zijn wij verheugd dat de firma Nijssen deze gezamenlijke oud papier aktie (GOPA) voortzet. Voor de vier deelnemende sportverenigingen (VVC, DIOS, MHC de Kikkers en TVNV) die met vrijwilligers het oud papier ophalen, zijn de opbrengsten oud papier van groot belang. Steun je vereniging, bewaar je oud papier en zet het buiten op deze zaterdagen (ophaal kalender 2021).

Ook oud Papier lopen?

Wil jij ook een keer oud papier lopen? In deze corona-tijd met wellicht veel thuiswerken is dit een mooie gelegenheid wat beweging te pakken. Wij lopen als vereniging nu 1x per maand met 2 personen. Bekijk het schema en geef je op bij Frank Alta: communicatie@tvnieuwvennep.nl.

Zie GOPA viert 25 jarig bestaan (16/11/2018)