Schrijf je in voor de voorjaarscompetitie en zomeravondcompetitie 2023!

Je kunt je vanaf vandaag inschrijven voor de KNLTB voorjaarscompetitie en/of de zomeravondcompetitie 2023. De voorjaarscompetitie start vrijdag 31 maart 2023. De zomeravondcompetitie start woensdagavond 10 mei 2023. Je kunt je inschrijven met dit inschrijfformulier tot en met 18 december, met ten minste vijf spelers per team.  Dit formulier mail je naar competitie@tvnieuwvennep.nl.

• Op de vrijdagavond wordt er net zoals het voorafgaande jaar, om de week gespeeld.
  • Je kunt je ook individueel opgeven, dan kijkt de verenigingscompetitieleider (VCL) of er mogelijkheden zijn om je bij een team te plaatsen.
  • Belangrijk: Speel je competitie, dan draai je met je team ook een bardienst tijdens de competitie (niet afkoopbaar).

Er zijn verschillende mogelijkheden binnen de voorjaarscompetitie. Zo kun je spelen op de vrijdagavond, zaterdag overdag of zondag overdag. In een heren, dames of juist in een gemengdteam. Er zijn ook variaties in de te spelen partijen: herendubbel (HD), damesdubbel (DD), gemengddubbel (GD) al dan niet singles; zie HE (herenenkel) en DE (damesenkel). Tot slot is er ook nog keuze in leeftijdscategorieën; bijvoorbeeld 17+ of 35+. Bekijk alle verschillende variaties en mogelijkheden op ‘voorjaarscompetitie mogelijkheden 2023.pdf (centrecourt.nl)’.

Aanmelden competitie

Mail dit inschrijfformulier uiterlijk 18 december 2022 naar competitie@tvnieuwvennep.nl.

Alles over de voorjaarscompetitie (KNLTB)
Speeldata voorjaarscompetitie 2023.pdf (centrecourt.nl)
Voorjaarscompetitie mogelijkheden 2023.pdf (centrecourt.nl)

Alles over de zomeravondcompetitie (KNLTB)
Speeldata zomeravondcompetitie 2023.pdf (centrecourt.nl)

Ingrid van Gerwen (VCL doordeweekse competities)
Bart de Wit (VCL zaterdagcompetities)
Yvonne van Everdingen (VCL zondagcompetities).
Mail: competitie@tvnieuwvennep.nl