EHBO lessen geslaagd

Door een samenwerking van het Rode Kruis en zorgverzekeraar Zorg en Zekerheid zijn in november een Reanimatie-/AED-cursus en Basis-EHBO-cursus verzorgd voor geïnteresseerde leden van TV Nieuw-vennep. Na duidelijke instructies en vele oefeningen is onze vereniging maar liefst 24 gediplomeerde leden rijker; 12 leden hebben het certificaat Reanimatie/AED en 12 leden het certificaat basis EHBO in the pocket. Dat geef toch een veilig gevoel. Grote dank gaat uit naar Carla van Woerden dit allemaal heeft geregeld. Dank!

Meer weten ?

In een EHBO-cursus van het Rode Kruis leer je hoe je eerste hulp verleent in verschillende situaties en bij kleine en grote letsels. Door het aanleren van kennis en oefenen van vaardigheden te combineren, krijg je het zelfvertrouwen om iemand in nood te helpen. Kies uit uitgebreide cursusaanbod van het Rode Kruis de cursus die bij je past.

EHBO cursussen en EHBO producten – Webshop – Rode Kruis