Maandagochtend-tossers sluiten seizoen af met broodjekroket

Maandag 31 oktober hebben de deelnemers aan de maandagochtend-toss het seizoen afgesloten met koffie, Willy’s zelf gemaakte appeltaart, Elly’s wortelsoep en Ingrid’s heerlijke salade met stokbrood. Natuurlijk mocht wijn en een heerlijk broodje kroket met dank aan Carla, die in de bloemen werd gezet voor alle goede hulp, niet ontbreken. Vorig jaar waren zelf gemaakte lekkernijen zoals Willy’s appeltaart en de tomatensoep van Cor ook al belangrijke ingrediënten voor een gezellige en smakelijke afsluiting. Tot volgend jaar allemaal!

Meer over Maandagochtend: Toss ochtend

In het nieuwe seizoen vanaf april 2023 kun je weer iedere maandagochtend van 09:15 uur terecht voor een gezellige toss of rackettrekken voor zowel dames als heren. Riet Verlaan schudt de kaarten of de rackets en zo wordt er altijd met iemand anders gespeeld, heel verrassend! Vind je het leuk om mee te doen, dan zien we je graag maandagochtend vanaf 09:15 uur op het park. Aanmelden is niet nodig.

Tossen – Tennisvereniging Nieuw-Vennep