Ophalen oud papier ook in 2023

Een keer per maand staan vrijwilligers van TV Nieuw-Vennep zaterdagochtend op de oud papierwagen om zo geld voor de vereniging te verdienen. Een leuke manier om als vrijwilliger een steentje bij te dragen. Ook in 2023 wordt er weer oud papier opgehaald. Je kunt je individueel opgeven of (helemaal mooi) met een tennismaatje. En vergeet zelf niet je oud papier buiten te zetten iedere 2e (‘oud’ NV) of 3e zaterdag (Getsewoud) van de maand. Daarmee steun je de 4 deelnemende sportverenigingen in Nieuw-Vennep.

Mail Frank Alta op communicatie@tvnieuwvennep.nl .

Ophaalkalender oud papier

Iedere 2e zaterdag van de maand wordt het oud papier opgehaald in ‘oud’ Nieuw-Vennep en iedere 3e zaterdag van de maand in Getsewoud.

Goed om te weten

• Minimale leeftijd is 18 jaar
  • Verzamelen zaterdagochtend 09:15 kantine voetbalvereniging DIOS
  • Duur van 09:15 tot ca 13:30 uur (je gaat per tweetal op 1 wagen)
  • Kun je niet, regel dan een vervanger van 18 jaar of ouder. Dat mag ook je buurman zijn. Niet opkomen dagen kost onze vereniging geld.

Ik heb me opgegeven en nu?

Sta je op de lijst dan ontvang je in de week voorafgaand een reminder. De zaterdag zelf word je om 09:15 uur verwacht in de kantine van voetbal vereniging DIOS (Dotterbloemstraat 2). Neem handschoenen mee als je dat prettig vindt. Een hesje ontvang je van de chauffeur. Na afloop kun je een (gratis) consumptie krijgen.

Opbrengsten

Het oud papier ophalen is voor onze vereniging een belangrijke inkomstenbron. De opbrengsten van al het opgehaalde oud papier in Nieuw-Vennep wordt naar rato verdeeld over de deelnemende sportverenigingen: VVC, DIOS, MHC de Kikkers en TVNV. Het maakt dus niet uit wanneer je de stapelboeken en -kranten buiten zet. Tennisvereniging Nieuw-Vennep deelt mee in de opbrengst. De opbrengst oud papier voor onze tennisvereniging is ca 4.000 euro per jaar.

Meer over GOPA

Stichting Gopa – de Gezamenlijke Oud Papier Acties – haalt het maandelijks op zaterdag het oud papier en karton op dat door de inwoners van Nieuw-Vennep aan de weg is gezet. Dat gebeurt afwisselend door de leden van voetbalverenigingen DIOS en VVC, hockeyclub De Kikkers en de tennisvereniging Nieuw-Vennep.

Contactpersoon: Frank Alta

1 gedachte over “Ophalen oud papier ook in 2023”