Schrijf je nu in voor de bardiensten

We gaan weer van start met een mooi tennisseizoen! Dat betekent dat ook de bar weer open gaat. Hierbij hebben wij weer jouw inzet nodig. Vanaf heden is het mogelijk je in te schrijven voor je bardiensten via de KNLTB ClubApp (zie diensten).

Conform het barreglement 2022 is ieder lid tussen de 18 en 70 jaar (met uitzondering van G-leden) verplicht zich in te schrijven voor 2 bardiensten. Alle diensten voor het hele seizoen staan open, dus kies een voor jou geschikt moment uit!

Voor competitie spelende leden wordt er naast deze diensten nog een dienst toegewezen om samen met je competitie team een bardienst te draaien. Deze indeling en datum wordt via de captain aangegeven en indien dat voor het team niet uit komt, is onderling ruilen mogelijk. Deze diensten kunnen niet worden afgekocht.

Gewoon leuk? Extra bardienst kan altijd

Mocht je het leuk vinden om meerdere (dan de verplichte 2) diensten te draaien, dan ben je uiteraard vrij om je daarvoor in te schrijven óf meld je dan aan bij bar68@tvnieuwvennep.nl. Ook als je niet bardienstplichtig ben (70 jaar en ouder), maar toch graag bardienst wilt draaien, dan kun je je gerust inschrijven.

Wil je geen bardienst draaien, dan is er een mogelijkheid tot afkopen (zie ook het reglement). Meld je hiervoor ook bij bar68@tvnieuwvennep.nl

Met vriendelijke groeten,

De barplanners

Meer over de sportkantine en bardiensten