Penningmeester gevonden, voorzitter nog gezocht

Inmiddels is er een goede kandidaat penningmeester gevonden: Rob Bron. De vacature van voorzitter van onze vereniging staat nog open. Dus wil jij graag je bestuurlijke ervaring inzetten of uitbreiden voor en bij deze prachtige vereniging met vele enthousiaste leden en vrijwilligers, neem dan contact op met het bestuur. Mail: bestuur@tvnieuwvennep.nl

Rob Bron voor penningmeester

Graag introduceren we Rob, die het stokje wil overnemen van Stephan Baaij. Velen kennen hem wel maar voor wie hem nog niet kent: een gulle lach, altijd gesprekstof, op de baan een ‘muur’, loopt voor zijn 52 jaar nog als een jonge terriër achter iedere bal en heeft dan ook menig clubladder als winnaar afgesloten. Daarnaast is Rob regelmatig als vrijwilliger actief:  doorgaans als ‘topklusser’ of ‘oud papier loper’. Rob woont sinds 2000 in Nieuw-Vennep (Getsewoud), getrouwd, 2 kinderen en na een studie Bedrijfseconomie in Rotterdam, werkzaam in de ICT waarvan de laatste 16 jaar in de verkoop. En last but not least: Rob heeft 6 jaar ervaring als penningmeester bij tafeltennisvereniging 21UP uit Rotterdam.

Tijdens de algemene ledenvergadering (ALV) in januari (datum volgt nog) zal de benoeming van de nieuwe penningmeester (zie vacature tekst penningmeester) formeel door de leden plaatsvinden.

Word jij onze nieuwe voorzitter?

Een unieke kans om jouw bestuurlijke ervaring in te zetten of juist uit te breiden bij deze mooie vereniging waarmee je Rogier Liefbroer die met veel bevlogenheid deze rol de afgelopen 7 jaar heeft vervuld, aflost.

Bekijk de vacature tekst Voorzitter TVNV

Meer informatie

Voor meer informatie kun je terecht bij een van de bestuursleden (zie contactgegevens op de site). Of mail: bestuur@tvnieuwvennep.nl.

1 gedachte over “Penningmeester gevonden, voorzitter nog gezocht”