Zaterdag 3 juli afsluiting clubkampioenschappen

Zaterdag 3 juli worden de G-poule wedstrijden en de finale partijen van de clubkampioenschappen gespeeld. Om 18:00 uur sluiten we deze gezellig week af met de huldiging van de clubkampioenen, pizza’s en een ludieke activiteit: een levend-mens-erger-je-niet. Eet je mee en en/of wil je deelnemen aan dit ‘epic event’ laat het de wedstrijdleiding weten; WhatsApp Frank 06-23727401 . Je kunt je tot zaterdagmiddag 13:00 uur voor het eten aanmelden.

Wedstrijden zaterdag

Pizza’s

Eet zaterdagavond gezellig mee op de club. We bestellen een aantal verschillende pizza’s (waaronder vega) en laten die in punten snijden. Je meldt je aan bij de wedstrijdleiding, ontvangt een tikkie van 10 euro van Frank en klaar. Om 18:00 komen de pizza’s en openen we het pizza-buffet.

Levend mens-erger-je-niet

Zoals je van de wedstrijdorganisatie inmiddels gewend bent, sluiten we de clubkampioenschappen, waarin meedoen voorop staat, af met een ludieke activiteit. Na enkele edities met pub quiz en een oer-Hollandse bingo is dit jaar de keuze gevallen op een levend-mens-erger-je-niet. Het leuke is dat we geen idee hebben waar we aan beginnen dus alle ingrediënten voor een onvergetelijke avond. Deze activiteit starten we na de pizza’s omstreeks 18:30.

Organisatie

Jolanda van Boheemen, Roel Surink, Ilse van der Giessen en Frank Alta. Mail: wieisdebeste@tvnieuwvennep.nl