Clubkampioenen 2021 bekend

Zaterdag 3 juli zijn de finale partijen gespeeld van de clubkampioenschappen senioren TVNV 2021. We kijken terug op een geweldige week met prima tennisweer, mooie potten, sportiviteit en vooral ook heel veel gezelligheid. Dank aan alle deelnemers en van harte gefeliciteerd alle nieuwe clubkampioenen! En in het bijzonder de felicitaties aan Marnix en Mariette die zich dé clubkampioenen van 2021 mogen noemen. Leuk dat jullie er allemaal waren!

Winnaars

Uiteindelijk gaat het om het meedoen en hebben we op alle niveaus prachtige krachtmetingen gezien. Zowel tijdens de HE2 finale tussen Marnix (links op foto 1) en Faber, tussen Jordi (rechts op foto 2) en Harald in de HE9 en tussen Mariette (links op foto 3) en Alina. We hebben genoten!

Winnaars onderdelen CK2021

Genieten van tennis

Speciale aandacht voor onze G-tennissers. Als er ergens een plek is waar je intense genieten van tennis op de gezichten kunt aflezen dan is het bij onze G-tennissers. Dank alle betrokken vrijwilligers

Foto’s clubkampioenschappen

Er zijn een hoop foto’s gemaakt. Bekijk ze nog eens terug op onze facebookpagina!

Foto’s facebook album CK 2021

Organisatie

Jolanda van Boheemen, Roel Surink, Ilse van der Giessen en Frank Alta. Mail: wieisdebeste@tvnieuwvennep.nl