Ophalen oud papier

Mocht je (nog) een keer op zo’n stoere vuilniswagen willen staan dan kan dat maar wees er snel bij. Voor zaterdag 5 september kunnen we nog vrijwilligers gebruiken om het oude papier in Nieuw-Vennep op te halen. Aanmelden kan bij Frank Alta communicatie@tvnieuwvennep.nl.

Bekijk het rooster

Opbrengsten oud papier

Het oud papier ophalen is voor onze vereniging een belangrijke inkomstenbron. De opbrengst van al het opgehaalde oud papier in Nieuw-Vennep wordt naar rato verdeeld over de deelnemende sportverenigingen: VVC, DIOS, MHC de Kikkers en TVNV. De opbrengst oud papier voor onze vereniging is ca 4.000 tot 4.500 euro per jaar.

Er staan meerdere berichten in de media over de lage papierprijs en het niet meer ophalen van papier. Het oude papier in Nieuw-Vennep wordt tot eind 2020 gewoon opgehaald. Eind dit jaar kijken we wat mogelijk is voor 2021.

Wanneer papier buiten zetten

Om de week wordt in jouw wijk het oude papier opgehaald. Zet je oude papier en karton ’s ochtends voor 9:30 uur zichtbaar aan de kant van de weg. Bekijk in onderstaand schema wanneer bij jou oud papier wordt opgehaald.