Bericht van de GGD

Vrijdag 14 augustus is het bestuur van de vereniging gebeld door de GGD, waarbij zij melding gaven van een persoon die na het toernooi positief getest is op corona en die op zaterdag 8 augustus vanaf 18:00 uur aanwezig was op ons park. Deze persoon is met name in de kantine en rond baan 1 en 2 aanwezig geweest. In overleg met de arts-infectioloog van de GGD Kennemerland heeft de GGD ons gevraagd om een waarschuwingsbrief rond te sturen naar iedereen die aanwezig was vanaf 18:00 uur op 8 augustus. Degenen die volgens de registratielijsten op die dag op het park zijn geweest, hebben we inmiddels op de hoogte gesteld. Vanuit het bestuur en de toernooicommissie vinden wij het echter belangrijk om iedereen te informeren die mogelijk op ons park is geweest in het finale weekend. Vandaar dit bericht.

Bijgevoegd de informatiebrief zoals wij die ontvangen hebben van de GGD. Belangrijk is dat bezoekers, spelers en andere aanwezigen alert zijn op klachten die passen bij COVID-19 (reuk- en smaakverlies, verkoudheid, benauwdheid, keelpijn, koorts >38) en bij klachten ook thuisblijven en zich direct opgeven voor een test. Opgeven voor een test kan via het landelijke nummer: 0800-1202.