Toss op vrijdagavond 18 juni bij TVNV

Op vrijdagavond 18 juni is er een tossavond bij onze vereniging. Een leuke gelegenheid om een balletje te slaan en andere leden te leren kennen.Doe je ook mee? Je kunt je inschrijven via info@tvnieuwvennep.nl. Je kunt je opgeven tot en met donderdag 17 juni. Deze keer ligt de organisatie bij Rogier en Ingrid.Maar we zijn … Meer lezen

Voorjaarscompetitie opnieuw uitgesteld

Vanwege Corona werd door de KNLTB de voorjaarscompetitie eerst al uitgesteld naar begin mei en nu naar begin juni. Dit geldt ook voor de zomeravondcompetitie. Over een aantal weken horen we of deze competities definitief wel of niet zullen plaatsvinden. Bij een ja zullen er in verband met de zomervakantie een beperkter aantal speeldagen zijn … Meer lezen

Nieuwe loungeset

Iedereen die wat gaat drinken bij Bar68 wil het liefste buiten zitten op de loungebank. Helaas, de oude groene bank was vergaan. Ilse van der Giessen heeft een aantal maanden geleden een inzamelingsactie opgezet voor een nieuwe bank en daarmee is maar liefst 650 euro opgehaald bij leden. Dit was een leuke start voor een … Meer lezen

Vanaf 1 januari is de winterstop

Dit seizoen hebben we extra lang kunnen tennissen. En dat kwam dit jaar goed van pas. Vanaf 1 januari sluiten we de banen. Deze worden daarna weer piekfijn opgeknapt. De weersvoorspellingen zien er voor de laatste dagen van 2020 niet goed uit, maar misschien lukt het nog om voor de laatste keer dit jaar een … Meer lezen