Voorjaarscompetitie opnieuw uitgesteld

Vanwege Corona werd door de KNLTB de voorjaarscompetitie eerst al uitgesteld naar begin mei en nu naar begin juni. Dit geldt ook voor de zomeravondcompetitie. Over een aantal weken horen we of deze competities definitief wel of niet zullen plaatsvinden. Bij een ja zullen er in verband met de zomervakantie een beperkter aantal speeldagen zijn … Meer lezen

Nieuwe loungeset

Iedereen die wat gaat drinken bij Bar68 wil het liefste buiten zitten op de loungebank. Helaas, de oude groene bank was vergaan. Ilse van der Giessen heeft een aantal maanden geleden een inzamelingsactie opgezet voor een nieuwe bank en daarmee is maar liefst 650 euro opgehaald bij leden. Dit was een leuke start voor een … Meer lezen

Vanaf 1 januari is de winterstop

Dit seizoen hebben we extra lang kunnen tennissen. En dat kwam dit jaar goed van pas. Vanaf 1 januari sluiten we de banen. Deze worden daarna weer piekfijn opgeknapt. De weersvoorspellingen zien er voor de laatste dagen van 2020 niet goed uit, maar misschien lukt het nog om voor de laatste keer dit jaar een … Meer lezen

Wij zijn nog langer open!

In deze Corona tijd is het extra belangrijk om te blijven bewegen en er even uit te zijn, fysiek en mentaal. Daarom hebben we besloten het park vandaag niet te sluiten, maar nog langer open te blijven. De topklussers zijn al hard bezig geweest met het winterklaar maken, super bedankt! Bij de banen 5, 6, … Meer lezen