TVNV is weer langer open!

Onze club sluit niet de hekken op 1 november. We zijn weer langer open met dank aan de topklussers. Je kunt tennissen tot en met vrijdag 3 december, zolang het licht is en het weer meewerkt. Baan 1, 2, 3, 4, 7 en 8 zijn hiervoor beschikbaar. Reserveringen gaan nog steeds via de KNLTB Clubapp. … Meer lezen

Opnieuw een droevig bericht…

Ons tennismaatje en bovenal goede vriendin Mirjam Snoeks, is op donderdag 9 september 2021 overleden. Niet alleen voor ons, maar voor velen is dit een groot verlies. Op 11 september 2021 hebben wij even een balletje geslagen. Bij aankomst op het park was het even slikken bij het zien van de vlaggen die halfstok hangen. … Meer lezen

G-Tennisevenement. Doe je mee, help je mee of kom je kijken?!

Op zaterdagmiddag 4 september organiseert de KNLTB samen TV Nieuw-Vennep een regionaal G-tennisevenement. Deze middag kan je als G-tennisser meedoen aan Clinics en tennisspelletjes georganiseerd door de KNLTB. Daarnaast kan je je ook aanmelden om wedstrijden te spelen.  Deze middag ziet er dus anders uit dan je van ons gewend bent maar wordt minstens net … Meer lezen

Toss op vrijdagavond 18 juni bij TVNV

Op vrijdagavond 18 juni is er een tossavond bij onze vereniging. Een leuke gelegenheid om een balletje te slaan en andere leden te leren kennen.Doe je ook mee? Je kunt je inschrijven via info@tvnieuwvennep.nl. Je kunt je opgeven tot en met donderdag 17 juni. Deze keer ligt de organisatie bij Rogier en Ingrid.Maar we zijn … Meer lezen