Toss op dinsdag, vanaf 17 mei

Kom je ook naar de toss? Op dinsdag 17 mei, dinsdag 24 mei en dinsdag 31 mei organiseren Victor Beelt en Ingrid van Gerwen een toss voor onze leden. 19.15 – 19.30: Inloop, de bar is open 19.30-20.15: De eerste ronde 20.15-20.35: Pauze; even wat drinken Circa 20.35-21.20: De tweede ronde Bij een toss worden … Meer lezen

Update competitie afspraken

De KNLTB voorjaarscompetitie is inmiddels gestart en we zijn er trots op dat we als club zoveel enthousiaste teams hebben. Als verenigingscompetitieleiders krijgen we regelmatig vragen van de leden over de competitie. Deze informatie kan je verder op weg helpen. Wil je meer weten over… Invallen, de teamopstelling, uitslagen invoeren, afspraken over het weer, inhalen; … Meer lezen

Park gesloten; o.a. geen openingstoernooi en open dag op zondag 3 april

Het koude weer heeft veel invloed op de banen. De lijnen gaan omhoog en de conditie van de baan wordt slechter. Wat houdt dit in: tot en met maandag 4 april kan er niet getennist worden. Dus: Geen competitie op vrijdagavond 1 april Geen open dag op zondag 3 april Geen openingstoernooi op zondag 3 … Meer lezen

ALV verplaatst naar dinsdagavond 15 februari

Update donderdag 3 feb 2022: We waren helemaal voorbereid op de algemene ledenvergadering (ALV) aanstaande vrijdag en hadden er net zoals veel leden zin in. Helaas, het halve bestuur is ziek! Het gaat niet lukken op vrijdag 4 februari, ook niet online. We zijn genoodzaakt de ALV te verplaatsen.De nieuwe datum is: dinsdag 15 februari … Meer lezen

TVNV is weer langer open!

Onze club sluit niet de hekken op 1 november. We zijn weer langer open met dank aan de topklussers. Je kunt tennissen tot en met vrijdag 3 december, zolang het licht is en het weer meewerkt. Baan 1, 2, 3, 4, 7 en 8 zijn hiervoor beschikbaar. Reserveringen gaan nog steeds via de KNLTB Clubapp. … Meer lezen

Opnieuw een droevig bericht…

Ons tennismaatje en bovenal goede vriendin Mirjam Snoeks, is op donderdag 9 september 2021 overleden. Niet alleen voor ons, maar voor velen is dit een groot verlies. Op 11 september 2021 hebben wij even een balletje geslagen. Bij aankomst op het park was het even slikken bij het zien van de vlaggen die halfstok hangen. … Meer lezen

G-Tennisevenement. Doe je mee, help je mee of kom je kijken?!

Op zaterdagmiddag 4 september organiseert de KNLTB samen TV Nieuw-Vennep een regionaal G-tennisevenement. Deze middag kan je als G-tennisser meedoen aan Clinics en tennisspelletjes georganiseerd door de KNLTB. Daarnaast kan je je ook aanmelden om wedstrijden te spelen.  Deze middag ziet er dus anders uit dan je van ons gewend bent maar wordt minstens net … Meer lezen