De 1e Vennepercup junior | zondag 30 augustus

Op zondag 30 augustus gaat de eerste Venneper Cup Junior van start. Die dag strijden wij (de jeugdleden van TV Nieuw-Vennep) tegen de jeugdleden van TC De Kikkers. Welke club gaat er uiteindelijk met de wisselbeker naar huis?

Het wordt een gezellige dag met verschillende wedstrijden, een spel, lunch en een verrassing. Schrijf je in met of zonder je clubvrienden om de felbegeerde beker naar onze club te brengen.

Datum: 30 augustus vanaf 11.00 uur
Plaats: TV Nieuw-Vennep
Onderdelen: rood, oranje, groen en geel
Kosten: € 5,00 contant of per tikkie bij aanmelding

Inschrijven
Inschrijven kan door een mail te sturen naar jeugd@tvnieuwvennep.nl. Vermeld daarin de kleur (rood = miniveld, oranje = ¾ veld, groen = heel veld met groene ballen, geel = heel veld met gele ballen), naam, geboortedatum en een mobiel nummer.

Inschrijven kan uiterlijk tot 25 augustus. Bij regen gaat het toernooi niet door.

Sportieve groeten,

De jeugdcommissie