Oud papier en 4 stoere dames

Er staan meerdere berichten in de media over de lage papierprijs en het niet meer ophalen van papier. Het oude papier in Nieuw-Vennep wordt echter tot eind 2020 gewoon opgehaald. Eind dit jaar kijken we wat mogelijk is voor 2021. Dus wil je nog een keer die jongens- of meidendroom laten uitkomen dan kun je je nu aanmelden om op die stoere vrachtwagen te staan. Hoe leuk zou het zijn als we een keer 4 stoere dames* kunnen leveren! Voor zaterdag 11 augustus zijn nog plaatsen vrij.

Moeite waard

Vooralsnog is het ophalen van het oude papier in Nieuw-Vennep de moeite waard. Daarnaast is het hergebruik van het oude papier beter voor het milieu . Dus bewaar je oude papier en zet het om de zaterdag om 09:30 op de stoep. De sportverenigingen VVC, MHC de Kikkers, DIOS en TVNV zijn er in een belangrijke mate afhankelijk van.

Aanmelden

Mail communicatie@tvnieuwvennep.nl of bel  Frank Alta (06-23727401). Zie het schema voor de nog beschikbare plaatsen.

Ophaal kalender 2020

* Ook heren mogen reageren…