HOT gaat door!

Het was even spannend, maar we hebben groen licht om ons HOT toernooi te organiseren. En we willen dit ook graag weer gaan doen!
Het HOT vindt plaats van zaterdag 1 augustus tot en met zondag 9 augustus. Uiteraard handhaven we daarbij de corona-maatregelen.

Inschrijven HOT
We hopen dat jullie deze sportieve uitdaging aan gaan. Binnenkort kun je je inschrijven, op toernooi.nl

Mee helpen?
Achter de schermen wordt al druk gewerkt om alles in orde te maken.
We hebben daarbij ook jouw hulp nodig om dit toernooi te laten slagen.
Vind je het leuk om te helpen achter de bar? De diensten zijn tussen de 2,5  en 3,5 uur en je bent altijd met minimaal twee personen. De keuken hoort er niet bij. Je kunt je voor een bardienst inschrijven via de KNLTB ClubApp.  Open deze app, klik op ‘Club’ (onderaan), gevolgd door ‘Diensten’ (bovenaan). Of wil je liever hand- en spandiensten verrichten rondom het toernooi, mail ons op hot@tvnieuwvennep.nl

Voor de bardiensten tijdens de HOT, kan je je ook via de site mijn.knltb.club opgeven wanneer je problemen hebt met de KNLTB clubapp. Bij het inlogscherm van mijn.knltb.club dien je dan eerst onze club te zoeken (zoek op ‘Vennep’), om vervolgens middels je bondsnummer of lidmaatschapsnummer in te kunnen loggen.

We willen je verzoeken om zo snel mogelijk de inschrijvingen voor de bar en hand- en spandiensten te voldoen. Om ons geliefde toernooi door te laten gaan, kijken we vrijdag of we voldoende vrijwilligers hebben.  Dus geef je op!

HOT 50+
Helaas hebben we vanwege de Corona-situatie besloten om het HOT 50+ toernooi dit jaar niet door te laten gaan.

Sportieve groet,
De HOT commissie