Aanmelden KNLTB competitie 2020

De voorjaarscompetitie is in verband met de maatregelen verplaatst naar het najaar en gaat door onder de naam: KNLTB Competitie 2020. Mocht je nog mee willen doen met deze competitie, laat dat dan uiterlijk vrijdag 5 juni weten.

Of deze KNLTB Competitie 2020 in het najaar definitief door kan gaan, is afhankelijk van de ontwikkelingen in de komende maanden en of de maatregelen het tegen die tijd toelaten deze omvangrijke competitie te spelen. De KNLTB volgt hierbij de maatregelen en adviezen van het kabinet en het RIVM.

KNLTB Competitie 2020

Er zijn dezelfde competitiesoorten en dezelfde klassen opbouw als bij de voorjaarscompetitie. Zo zijn er competities op de vrijdagavond, zaterdag overdag en zondag overdag en een 8&9-competitie voor beginners (donderdagavond) voor starters. We hopen dat alle teams die zich voor de Voorjaarscompetitie hadden ingeschreven, ook meedoen in het najaar.

Bekijk de speelmogelijkheden
Speeldata KNLTB Competitie 2020

Aanmelden tot en met 5 juni

Wil je reservespeler zijn, wil je ook meedoen of heb je een nieuw team opgericht, mail dan naar competitie@tvnieuwvennep.nl. Dan kijken wij of we je kunnen plaatsen. We hebben je naam en bondsnummer nodig en de dag.  Opgeven kan tot en met 5 juni!

Mochten er teveel teams zich opgeven voor een bepaalde dag of avond, dan gaan de teams die zich voor de voorjaarscompetitie hebben opgegeven voor.  Daarna kijken we naar ons protocol voor de volgorde.

Sportieve groet,

Paul van Lingen (verenigingscompetitieleider zaterdag)
Yvonne van Everdingen (verenigingscompetitieleider zondag)
Ingrid van Gerwen (verenigingscompetitieleider doordeweeks)