Nu ook clubladder dubbels!

In navolging van de succesvolle clubladder voor singlepartijen, kun je nu ook als dubbel meedoen aan de clubladder voor dubbels. Dit seizoen is dit op proef. Mocht blijken dat de clubladder voor dubbels op veel enthousiaste deelnemers mag rekenen dan gaat deze volgend seizoen in de herhaling. Deelname is gratis en je kunt op ieder moment in- of uitstappen.

Aanmelden Clubladder dubbel
Aanmelden clubladder enkel

Meer over de clubladder

Net als bij de Clubladder Enkel maakt het bij de Clubladder Dubbel niet uit of je een dame of heer bent: er is 1 en dezelfde ladder (lees poule). Heren en dames spelen dus ook tegen elkaar. Je wordt ingedeeld op basis van speelsterkte. Je kunt dus tegen de combinatie heer/heer of dame/heer of dame/ dame met je teamgenoot komen te staan. Helemaal genderneutraal dus.

Je kunt zelfs 2x inschrijven voor de dubbel; let dan wel op dat je je niet 2x als ‘captain’ (=1e speler) inschrijft. Dan kan het voorkomen dat jouw dubbelteams tegen over elkaar komen te staan; dat vraagt dan wat aanpassingsvermogen door een invaller te regelen of de wedstrijd te annuleren.

Meer over Clubladder