Voorzitter Rogier haalt oud papier op

Dat je als bestuursvoorzitter vaak de ‘Sjaak’ bent dat weet Rogier Liefbroer (op de voorgrond) als geen ander. Al vele vrijwillige uurtjes heeft hij  in onze vereniging gestoken daarom een groot dankjewel speciaal voor hem en Dirk-Jan, Rob en Rob die afgelopen zaterdag het oud papier in Nieuw-Vennep hebben opgehaald.

Opbrengsten

Het oud papier ophalen is voor onze vereniging een belangrijke inkomstenbron. De opbrengsten van al het opgehaalde oud papier in Nieuw-Vennep wordt naar rato verdeeld over de deelnemende sportverenigingen: VVC, DIOS, MHC de Kikkers en TVNV. Het maakt dus niet uit wanneer je de stapelboeken en -kranten buiten zet. Tennisvereniging Nieuw-Vennep deelt mee in de opbrengst. De opbrengst oud papier voor onze vereniging is ca 4.000 tot 4.500 euro per jaar. Per zaterdag gaat het voor ons dus om zo’n 300 tot 400 euro.

Ook een keer helpen? Bekijk het schema en meld je aan. Mail communicatie@tvnieuwvennep.nl.