Explosieve groei club van 50

Dat veel leden onze vereniging een warm hart toedragen bleek maar weer  tijdens de gezellig BBQ van afgelopen zaterdag 16 juni tijdens het ladderzattoernooi.  Tijdens deze sfeervolle avond tekenden meer dan 20 leden zich in voor de club van 50 waarmee ze met 50 euro dit seizoen de vereniging extra steunen. Als er dit jaar 50 deelnemers zijn, maken de deelnemers ook nog eens kans op een Canon fotocamera! Allemaal super bedankt!

De club van 50

De club van 50 is een initiatief van de sponsorcommissie waarbij leden een extra bijdrage aan de club doneren om specifieke zaken bij de club te verbeteren of te vernieuwen. De bijdrage wordt apart gereserveerd om verbeteringen te financieren zoals bijvoorbeeld het opknappen van het tennismuurtje, schilderwerk clubhuis, etc.

Alle donateurs vermelden we met trots op onze site onder sponsoring/club van 50.

Meedoen aan de club van 50

Ook meedoen aan de club van 50? Maak dan 50 euro over op rekeningnummer  NL69 RABO 0173 9435 78 o.v.v. <je naam> en ‘club van  50 seizoen 2018’ en stuur een mailtje naar sponsoring@tvnieuwvennep.nl. Als dank houden we je op de hoogte van hoe we het geld besteden; naast natuurlijk een eervolle naamsvermelding.

Bestuur Tennisvereniging Nieuw-Vennep

Meer over de club van 50 (2018)
Voor vragen over de club van 50 mail: sponsoring@tvnieuwvennep.nl