Introducés

Wil je een keer tennissen met iemand die geen lid is dan kan dat. Daarvoor hebben we een mooie introducé-regeling. Je kunt 5x per seizoen iemand introduceren. Een baan boeken met iemand die (nog) geen lid is gaat eenvoudig via de KNLTB ClubApp. Jij als gastheer, -vrouw betaalt een bescheiden tarief van slechts 5 euro per 45 minuten.

Iemand introduceren

Het meenemen van een introducé is een mooie en toegankelijke manier om iemand uit jouw omgeving kennis te laten maken met onze tennisvereniging voor slechts 5 euro per 45 minuten. Je kunt ieder seizoen 5x iemand als introducé meenemen.  Gebruik de KNLTB CLubApp om een niet-lid te introduceren (zie afbeeldingen hieronder). Zie ook Iemand introduceren

Baan huren

Naast het introduceren is er ook de mogelijkheid om een baan te huren. Bijvoorbeeld als je door je 5x introducties heen bent of dat jouw introducés een keer zonder jou willen oefenen. Dat gaat via het KNLTB-platform Meet & Play en kost 21 euro per uur. Zie ook: een tennisbaan huren

Controle

Het tennissen met een niet-lid zonder reservering of onder een andere naam (van een lid) is niet toegestaan. Via de KNLTB ClubApp is voor iedereen te zien wie er heeft afgehangen. Vanuit de vereniging wordt daarop gecontroleerd.