Tennis zomertips

De zomer is begonnen, de zon laat zich meer zien en misschien heb je nog een vakantie in het verschiet. Alvast heel veel plezier en weet dat er enkele leuke tennistoernooien de komende periode zijn waar je wellicht aan mee wilt doen. Daarom deze zomertennistips.

Haarlemmermeer Open Toernooi (HOT)

Hét open toernooi van onze vereniging, het HOT, wordt gespeeld van zaterdag 3 tot en met zondag 11 augustus Maandag 5 tot en met vrijdag 9 augustus wordt overdag het 50+-toernooi gespeeld. Je kunt nog meedoen. Inschrijven voor het HOT kan tot en met dinsdagavond 23juli.

HOT Haarlemmermeer Open Toernooi 2024 | 3 t/m 11 aug | Inschrijven voor di 23 juli 23:59 uur
50+ Toernooi TV Nieuw Vennep 2024 | 5 t/m 9 aug | Inschrijven voor ma 29 juli 23:59 uur

NB: tijdens het HOT kan er niet of zeer beperkt vrij gespeeld worden. Gelukkig hebben we al jaren een afspraak met T.C. de Kikkers. Je kunt daar tijdens het HOT vrij spelen. Bij de bar van de T.C. de Kikkers geven ze aan welke baan beschikbaar is.

Meer info zie de HOT-informatie op de website of volg het HOT op Facebook en Instagram

TVNV Dubbel Open – dagtoernooi

Zaterdag 31 augustus kun je mee doen aan het TVNV Dubbel Open dagtoernooi. Een toernooi waar je weet waar je aan toe bent; 1 dag tennissen niet meer en niet minder. Goed te overzien en in te plannen. Doe je ook mee? Meer informatie.

TVNV Dubbel Open dagtoernooi | zat 31 aug | Inschrijven voor za 24 aug 23:59 uur

Clubkampioenschappen Wie-is-de-beste?!

In de week van maandag 2 september tot en met zaterdag 7 september zijn er de clubkampioenschappen (CK): wie-is-de-beste?! Deze sportieve en vooral gezellige activiteit is voor alle leden vanaf 15 jaar.  Je kunt je inschrijven voor de DE, HE, DD, HD, GD of de Fun-poule tot uiterlijk woensdagavond 28 augustus.

Clubkampioenschappen TV Nieuw-Vennep | 3 t/m 7 sept | Inschrijven voor wo 28 aug 23:59 uur