Inschrijven HOT kan weer!

De inschrijving voor ons eigen HOT is geopend en de eerste inschrijvingen zijn al binnen. Het HOT Haarlemmermeer Open Toernooi 2024 vindt dit jaar plaats van zaterdag 3 augustus tot en met zondag 11 augustus. Door de weeks van maandag 5 augustus tot en met vrijdag 9 augustus vindt overdag de 50+ editie plaats: 50+ Toernooi TV Nieuw Vennep 2024. Voor beide toernooien kun je je nu inschrijven. Doe je ook weer mee?

HOT2024 updates

• We hebben nu ook een 35+ categorie in het ENKELSPEL in de speelsterktes 6, 7 en 8;
  • Dit jaar hebben we een vrij aantal verhinderingen. Dus je kunt nu makkelijk aangeven dat je bijvoorbeeld elke avond pas vanaf 20:00 uur kan, of bijvoorbeeld maandag en donderdag niet. Let wel, op 4 dagen verhinderd zijn en wel voor 2 onderdelen inschrijven is dan niet handig;
  • Doordeweeks gaan we al een paar wedstrijden wat eerder op de dag plannen dus als dat jou goed uitkomt (en je tegenstander ook) dan kan je al om 15.30 spelen;
  • Geen hoofdsponsor meer dus ook (nog) geen polo’s voor de vrijwilligers. Weet je nog iemand die kleding zou willen sponsoren dan horen we dat graag!

HOT Haarlemmermeer Open Toernooi 2024 | 3 aug t/m 11 aug
50+ Toernooi TV Nieuw Vennep 2024 | 5 aug t/m 9 aug

Contact

Heb je vragen of ideeën voor het HOT2024? Mail dan naar opentoernooi@tvnieuwvennep.nl of schiet Roel, Rik, Frank van H, Gabriela, Ingrid, Franklin, Cindy, Nicolette, Frank A of Carla even aan.

Het 50+ Toernooi TV Nieuw Vennep 2024 waar ook niet KNLTB-leden aan mee kunnen doen, wordt georganiseerd door Mieke Fleur, Stephan Baaij, Ineke Beuke en Carla van Woerden. Mail: Carla.van.woerden@gmail.com