KNLTB voorjaarscompetitie

De KNLTB voorjaarscompetitie, waar maar liefst 26 teams van TV Nieuw-Vennep aan mee doen, heeft inmiddels vijf speeldagen achter de rug en nog slechts twee speeldagen te gaan. Zes teams staan momenteel als eerste in hun poule en twee teams als tweede. Er kan nog van alles gebeuren maar het ziet er naar uit dat er meerdere competitiewinnaars gehuldigd kunnen worden op vrijdagavond 28 juni, voorafgaande aan de grote TVNV Bingo. Noteer alvast in je agenda: gezamenlijke afsluiting zaterdagmiddag 1 juni, huldiging en bingo op vrijdagavond 28 juni.

Titelkandidaten

Deze zes competitieteams staan momenteel als eerste in hun poule:

• Vrijdagavond Nieuw-Vennep 1 met Dirk-Jan van der Vecht | Heren Dubbel 17+ Vrijdag Avond – 3e klasse – Afdeling 20
  • Vrijdagavond Nieuw-Vennep 1 met Ben Blokker | Heren Dubbel 17+ Zaterdag – 2e klasse – Afdeling 2
  • Vrijdagavond Nieuw-Vennep 2 met Ingrid Brabander | Dames Dubbel 35+ Vrijdag Avond – 3e klasse – Afdeling 4
  • Vrijdagavond Nieuw-Vennep 3 met Nicolette Laan | Dames Dubbel 17+ Zaterdag – 3e klasse – Afdeling 1
  • Donderdagavond Nieuw-Vennep 1 met Yvonne Hoogenes | 8&9-Tennis 17+ Donderdag Avond (2D) – 2e klasse – Afdeling 6
  • Vrijdagavond Nieuw-Vennep 2 met Ingrid van Gerwen | Gemengd Dubbel 35+ Vrijdag Avond – 3e klasse – Afdeling 49

Overigens maken meerdere andere teams ook nog kans om als eerste in de poule te eindigen. Alle teams heel veel succes nog de komende twee speeldagen.

Tussenstanden voorjaarscompetitieteams
Bekijk de komende wedstrijden
Uitslagen gespeelde competitiewedstrijden

Leukste competitieteamfoto TVNV

Mochten de uitslagen tegenvallen, stuur dan in ieder geval een leuke dan wel gekke competitieteamfoto op; dan maak je ten minste nog kans op de titel ‘leukste competitieteamfoto TVNV’. Mail naar communicatie@tvnieuwvennep.nl.

Hier alvast een aantal kanshebbers op de titel ‘leukste competitieteamfoto TV Nieuw-Vennep’. Het kan ongetwijfeld gekker, actiever, origineler….dus kom naar door met die foto’s! Mail naar communicatie@tvnieuwvennep.nl.