Verplaatsing voorjaarscompetitie naar het najaar

Door verlenging van de corona maatregelen is het helaas niet haalbaar om de voorjaarscompetitie voor de zomervakantie uit te oefenen. Deze competitie is nu verplaatst naar het najaar.

Wat houdt dit in:

• In het najaar worden dezelfde competitiesoorten en klassenopbouw aangeboden als in het voorjaar. Wanneer je het leuk vindt om weer mee te doen, kun je dus met je team aan dezelfde competitiesoort en in dezelfde competitieklasse spelen. Daarnaast kunnen er nieuwe teams worden gevormd en aangemeld. Ook kunnen teams die niet kunnen of willen deelnemen in het najaar besluiten om niet mee te doen.

• Tijdens de tenniscompetitie die verplaatst is naar het najaar zal niet worden gespeeld om promotie of degradatie. Op die manier verliezen de teams, die in het najaar niet kunnen of willen spelen, hun teamrechten niet voor het voorjaar van 2021. Alle teamrechten van de Voorjaarscompetitie 2020 blijven dus geldig voor de inschrijving van volgend jaar. Ook wordt er in het najaar niet gespeeld om promotie of degradatie voor het najaar van 2021.

• De data van de competitie zijn als volgt: Data najaarscompetitie 2020

• Helaas, is er geen vervanging voor de zomeravondcompetitie in het najaar. Het is definitief geannuleerd.

• De Kia Tenniskids worden wel verschoven naar het najaar. Er zijn daarbij vijf speeldagen.

Wacht verdere berichtgeving van onze kant even af. Zodra wij verdere informatie ontvangen van de KNLTB, zullen wij inventariseren welke teams gaan spelen in het najaar. De verwachting is dat wij eind mei met een nieuw bericht komen.

Contactpersonen

Ingrid van Gerwen (VCL doordeweekse competities), Paul van Lingen (VCL zaterdag) en Yvonne van Everdingen (VCL zondag).
Contact: competitie@tvnieuwvennep.nl