Tennis Zomer Challenge 2021

Speel je een teamsport en heb je een zomerstop, maar wil je toch graag fit blijven in de zomer? Of lijkt het je gewoon leuk om een paar maanden deze zomer te tennissen? Dan is de Tennis Zomer Challenge wat voor jou. De Zomer Challenge is een compact lidmaatschap, voor jong en oud, waarbij je de zomermaanden: juni, juli en augustus onbeperkt vrij kunt tennissen wanneer het jou uitkomt. Dit jaar hebben we ook de Zomer Challenge Plus-variant voor je waarbij je naast onbeperkt vrij spelen ook een 5-tal tennislessen krijgt tegen een gereduceerd tarief.

Jeugd (tot en met 17 jaar)

• Tennis Zomer Challenge: 35 euro
  • Tennis Zomer Challenge Plus: 65 euro (= inclusief 5x tennisles)

Senior (18 jaar en ouder)

• Tennis Zomer Challenge: 65 euro
  • Tennis Zomer Challenge Plus: 100 euro (= inclusief 5x tennisles)

Zomer Challenge Plus (5x tennisles)

Ga je voor de plus-variant dan krijg je een 5-tal tennislessen van tennisschool Intense Tennis. Heb je geen racket? Geen probleem die zijn bij de tennislessen aanwezig. De tennisles-data zijn in mei en juni. De tennislesgroepen bestaan uit (maximaal) 8 deelnemers.

Voor de senioren is dat op de dinsdagavond: 4 mei, 11 mei, 18 mei, 25 mei en 1 juni of op de vrijdagavonden: 7 mei, 14 mei, 21 mei, 28 mei en 4 juni.

Voor de junioren is dat op de woensdagmiddag: 5 mei, 12 mei, 19 mei, 26 mei en 2 juni.

Aanmelden

De Tennis Zomer Challenge loopt van 1 juni tot en met 31 augustus en betreft een vaste periode van 3 maanden. Aanmelden gaat via onderstaand algemeen inschrijfformulier. Vermeld bij ‘abonnementsvorm’ de door jou gewenste Zomer Challenge.

Meer informatie

Voor meer informatie over Tennis Zomer Challenge mail je naar ledenadministratie@tvnieuwvennep.nl of secretaris@tvnieuwvennep.nl Jaap Plugge van tennisschool Intense Tennis zal de indeling van de tennisgroepen verzorgen: jaap@intensetennis.nl of 06 26 12 03 13 .

Wil je weten hoe het er bij TVNV aan toe gaat, kijk dan eens op de pagina ‘ik ben nieuw en nu?‘ of ‘Over Tennisvereniging Nieuw-Vennep’.

Flyer Tennis Zomer Challenge Senior
Flyer Tennis Zomer Challenge Junior