Online afhangen en afhangbord

Dit seizoen gebruiken het nieuwe afhangbord in combinatie met de KNLTB.ClubApp waarmee je ook online een baan kunt reserveren (‘afhangen’). In dit artikel een korte uitleg.

Bevestig je online reservering

Via de KNLTB.ClubApp kun je online afhangen via je telefoon. Het KNLTB Afhangbord werkt namelijk naadloos met de KNLTB ClubApp. Je kunt tot 7 dagen van te voren een baan reserveren. Bevestig de reservering zelf  ten minste 5 minuten van te voren op het clubhuis door je pas door de kaartlezer te halen. Doe je dat niet dan loop je het risico dat jouw ‘onbevestigde reservering’ wordt aangeboden aan leden die op dat moment hun pas door de kaartlezer halen.  Kortom ook bij online reserveren ook die pas even door de kaartlezer halen.

Afhangbord

Het nieuwe afhangbord wijst zich vrijwel van zelf. In dit filmpje kun je zien hoe het KNLTB Afhangbord werkt. Daarnaast hebben we deze afhanginstructie voor je gevonden om een baan af te hangen.

Dagleden kunnen tot 18:00 spelen. Jeugdleden tot 21:30. Leden met een senior abonnement kunnen tot 23:00 van de banen gebruik maken. En tot slot leden met een competitieabonnement kunnen tot en met 11 juni volledig gebruik maken van de banen.

Voor vragen kun je terecht bij Gregor Panovski (ict@tvnieuwvennep.nl) en Frank Alta (communicatie@tvnieuwvennep.nl).