Nieuw afhangbord en knltb.clubapp

Tennisvereniging Nieuw-Vennep gaat met de tijd mee. Zo zijn we vorig jaar over gestapt op KNLTB.CLUB voor de ledenadministratie & facturatie en wordt vrijdag 26 januari het nieuwe afhangbord 2.0 op de club geïnstalleerd. Lees hier meer over de toekomstige IT-ontwikkelingen.

Ledenadministratie

De overstap naar KNLTB.CLUB voor onze ledenadministratie maakt het voor Paul Wijchers, die de ledenadministratie verzorgt, een stuk makkelijker, efficiënter en inzichtelijker.  En zo zijn we goed uitgerust om nieuwe leden op te vangen: snel inschrijven, aan een pas helpen en hup de baan op.

Facturatiemodule

Aan de KNLTB.CLUB is ook een facturatiemodule gekoppeld waarmee penningmeester Stephan Baaij eenvoudiger en efficiënter de contributies kan innen. Voor jou heeft dat ook voordelen. Zo kun je straks makkelijker (online) je contributie betalen via Ideal of automatische incasso.

Afhangbord 2.0

De KNLTB.CLUB is gekoppeld aan het nieuwe afhangbord. Vrijdag 26 januari wordt deze bij ons geïnstalleerd.  Dit afhangbord krijgt een groter (afhang-)scherm en is nog wat makkelijker geworden. Daarnaast kunnen we nieuws en (reclame) boodschappen via dit afhangbord publiceren. Bekijk de demo.

KNLTB.CLUB APP

Tot slot de KNLTB.CLUB APP waarmee je mobiel gebruik kunt maken van de faciliteiten. Door de koppeling met het ledenadministratie systeem kun je via de app makkelijker speelmaatjes vinden, banen afhangen en clubnieuws ontvangen. Bekijk het filmpje KNLTB.CLUB APP van de KNLTB.

Makkelijker en leuker

Door zoveel mogelijk gebruik te maken van de faciliteiten die de KNLTB biedt willen we het jou makkelijker maken en vooral ook die vrijwilligers zoals Paul en Stephan. Zodat ook zij meer kunnen tennissen. Want tennissen daar doen we met elkaar voor!

Contact

Frank Alta  (Communicatie@tvnieuwvennep.nl), Gregor Panovski (ict@tvnieuwvennep.nl), Paul Wijchers (ledenadministratie@tvnieuwvennep.nl) en Stephan Baaij (penningmeester@tvnieuwvennep.nl)

Meer weten bekijk KNLTB IT landschap (video 3 min)