Schipholfonds jeugdronde 2017

Ben jij tussen 6 en 16 jaar oud en mis jij materialen  om goed te kunnen tennissen of heb je een ander goed idee voor onze tennisclub? Dan kun je nu een aanvraag doen bij het Schipholfonds en wie weet komt jouw wens uit! Er is in totaal € 50.000 beschikbaar!

Wat kan je allemaal vragen aan het Schipholfonds?

We kunnen niet alles opnoemen maar hier zijn een aantal voorbeelden: Doeltjes, baskets, volleybalnet, tafeltennistafel, matten of gymtoestellen, tennisballenkanon, hindernis, roeiriemen, boot, ballen, korven, oefenmateriaal, e.d. Als het maar voor jouw sportvereniging is en niet voor jou zelf!

Voor 30 september aanvragen
Let op: zorg ervoor dat jouw aanvraag uiterlijk 30 september 2017 bij het schipholfonds binnen is. Aanvragen die daarna binnenkomen worden niet meer behandeld. En bij deze ronde geldt: hoe sneller je bent, des te meer kans je maakt!

Schipholfonds jeugdronde 2017