Rabobank sponsort LED-verlichting

De Rabobank regio Schiphol sponsort onze tennisvereniging Nieuw-Vennep met 5.000 euro voor de recente aanschaf van de duurzame LED-verlichting op de banen. Een zeer welkome bijdrage op deze investering van in totaal 36.000 euro waardoor de investering niet in 6 maar in 5 jaar zal zijn terugverdiend.

Minder kosten, beter voor het milieu en meer gemak

Ledverlichting op de tennisbanen stond al langere tijd op het wensenlijstje van de vereniging met name vanwege de jaarlijks terugkerende (hoge) energie-, onderhouds- en vervangingskosten van de huidige halogeenverlichting. De halogeenverlichting op de 10 banen kostte onze vereniging ca 8.000 euro per jaar en was daarmee een van de grootste kostenposten. De nieuwe ledverlichting zal jaarlijkse ca 2.000 euro kosten waarmee zo’n 6.000 euro ieder jaar wordt bespaard.

1 gedachte over “Rabobank sponsort LED-verlichting”