Oud papier van groot belang sportclubs Nieuw-Vennep

In 2021 is er in Nieuw-Vennep voor 702.445 kilo aan oud papier opgehaald door de vrijwilligers van de 4 deelnemende sportverenigingen: DIOS, FC VVC, MHC de Kikkers en TV Nieuw-Vennep. Hoewel het ingezamelde volume ten opzichte van 2020 is afgenomen, zijn de opbrengsten gelijk gebleven/licht gestegen als gevolg van de hogere papierprijs. In totaal hebben de vrijwilligers voor 45.000 euro aan oud papier in Nieuw-Vennep opgehaald waarvan een kleine 4.000 voor onze tennisvereniging. Een zeer welkom bedrag voor de club. Dank aan alle vrijwilligers: lopers, chauffeurs en organisatoren en sponsor firma Nijssen Recycling !

Bewaar ook je oud papier voor je cluppie

NOS uitzending over ophalen oud papier

Het is natuurlijk prettig om je oud papier meteen weg te brengen maar hoe vaak kom je onderstaande situatie niet tegen? Daarnaast, het oude papier is geld waard en voor de sportverenigingen van groot belang. Louis Hollander van GOPA rijdt graag bij jou langs (zie ophaalschema) tijdens de maandelijkse ophaalronde om jouw oud papier voor de deur op te halen.

Meer over ophalen oud papier, aanmelden lopen en ophaal schema