Arthur Maaswinkel stopt

Arthur Maaswinkel, een vertrouwd gezicht op onze vereniging, stopt per 1 april met het geven van G-tennisles. Hoewel hij nog altijd jong en energiek oogt, heeft Arthur inmiddels 70 jaar op de teller en gaat hij verder van onze vereniging wonen wat maakt dat hij dit besluit heeft genomen. Jaap Plugge van Intense Tennis zal de G-tennislessen vanaf 1 april verzorgen.

50 jaar tennisles

Ruim 50 jaar heeft Arthur met plezier tennisles gegeven, waarbij 22 jaar bij onze vereniging. Dit heeft hij met enorm veel gedrevenheid en plezier gedaan. En naast het lesgeven is hij ook op andere gebieden bij ons actief, zoals de commissie van het Haarlemmermeer Open Toernooi.

G-tennis op de donderdagmiddag

Wij zijn heel blij dat Jaap Plugge de nieuwe trainer wordt van de G tennis. Jaap Plugge is met zijn tennisschool Intense Tennis een bekende en zeer ervaren trainer op de club. Hij heeft zijn schema zo kunnen omzetten dat we dezelfde dag en tijden kunnen aanhouden. Jaap zal zowel in de zomer als de winter de G-tennislessen gaan verzorgen.

• Zomer, vanaf 1 april: Donderdag van 17.00 – 18.00 uur
  • Winter, vanaf 1 oktober: Donderdag van 16.30-17.15 en 17.15-18.00 uur

Uiteraard zorgen Arthur en Jaap voor een warme overdracht.

Rob Bron en Ingrid van Gerwen,

Namens het bestuur van Tennisvereniging Nieuw-Vennep