Loting plek houten bankjes

Je hebt de nieuwe houten bankjes op het park wellicht al gezien. Afgelopen dinsdagavond is als sluitstuk van dit initiatief, bij loting bepaald welk bankje van welke sponsor bij welke baan dit jaar mag staan.

Dank

Dank aan voorzitter Rogier Liefbroer (rechts op bovenstaande foto) die deze verantwoordelijke taak met verve heeft uitgevoerd. En nogmaals dank aan al die enthousiaste leden die gezamenlijk een of meerdere bankjes gesponsord hebben. Dank ook aan onze sponsor C&T Reklame waar deze prachtige bordjes vandaan komen. Natuurlijk vergeten we Johan Lap niet te bedanken voor de schroeven en tot slot grote dank aan het ‘houtteam’: Albert, Lex (links op bovenstaande foto), Erwin en Franklin. Goed gedaan mannen!

Bekijk de sponsorbordjes

Het bijzondere aan de sponsorbordjes is dat alle sponsoren een eigen tekst hebben aangeleverd. Onder de titel die uitdraagt wat we allemaal weten: ‘je zit lekker bij TVNV’ vind je vele verrassende, humorvolle en creatieve teksten. Loop tijdens het HOT eens een rondje langs de houten bankjes!

Hecht je niet te veel aan de plek van het bankje: volgend jaar staan de bankjes weer op een andere plek.

vlnr: Lex, Albert en Erwin (Franklin ligt onder de bank)