Nieuwe trainer bij onze club; René d’hooghe

Misschien hebben jullie hem al gezien of les van hem gehad, maar sinds enkele weken hebben we er een trainer bij die je hard aan het werk zet. Welkom René! Hij stelt zich graag aan jullie voor.

Beste leden van Tennisvereniging Nieuw-Vennep

Hierbij wil ik mijzelf introduceren als een nieuwe tennisleraar van de club.

Ik ben René d’hooghe 31 jaar geboren in Alphen aan den Rijn, en ben sinds mei 2021 actief als tennisleraar.

Zelf ben ik altijd vrij fanatiek geweest in gevorderd tennis en tennis ik nog steeds graag competitief.

Ik heb het erg naar mijn zin op de club. Nou voel ik mezelf ook kind aan huis aangezien ik al vanaf mijn 10de jaar toernooien bezoek die worden gehouden op Tennisvereniging Nieuw-Vennep en gelukkig is dat altijd een goede match geweest wat mijn gevoel betreft.

Verder heb ik al sinds jaar en dag een goede verstandhouding op en af de baan met Jaap Plugge, dus ik ben blij dat ik deze kans heb gekregen en dat we samen deze uitdaging aangegaan zijn!

Ik hoop mijzelf genoeg geïntroduceerd te hebben.

Ik ben altijd in voor een gesprek op de club dus als je mij tegen het lijf loopt, stel gerust een vraag om elkaar te leren kennen!